Gå til innhold

Hvilket kjønn vil mannen deres ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo vil så veldig ha en jente. Han har mange navn klare og greier;-) Gutt har han ikke tenkt på en gang. Blir jo nesten nervøs for å bli gravid med en gutt, hehe;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal si det de fleste sier: så lenge det er velskapt så spiller det ingen rolle :o)

Skrevet

sambo håper nok mest på at det skal bli en gutt (når jeg en gang blir gravid), han vil ha en å skjemme bort med lekebiler og "tøffe" gutteting..

kjøpe ferrari barnestol osv.

men han blir gla bare det kommer en snart, uansett kjønn=)

Skrevet

vi har to gutter, så denne gangen ønsker han seg ei jente!

Skrevet

Min kjære vil ha en fotballspiller.. Han er talentløs med ball selv, men har alltid hatt et ønske om å være god.. Så han krysser fingre for en liten tass som forhåpentligvis har et like sterkt ønske om å spille fotball som det han selv har :)

Skrevet

GUTT!!!!!!!!!!!!

en han kan lære å kjøre go kart og alt som har m bil å gjøre..........

Skrevet

Sambo vil ha gutt, men han påstår han sikkert kommer til å få jente... hehe....

Hvis jeg nå engang blir gravid, og får en jente, kommer hun til å bli tidenes pappajente... Ser det på han.... Fetteren hans har ei jente, og han smelter som bare det bare hun ser på han... hehe

Skrevet

Vi har ei datter og to skjønne smågutter:0)

Dermed er kjønn et ikke-tema!

Skrevet

Sambo vil helst ha gutt, men har ikke tenkt på guttenavn. Jentenavn derimot er allerede bestemt bestemt. Men vi blir glad uansett hva det blir og hvor mange.

Skrevet

Spiller ingen rolle,så lenge den klorer seg fast neste gang.... Men han har ei jente fra før...så kanskje han drømmer om en gutt innerst inne...hvem vet :). Han sier han blir like glad for begge deler,og det skulle egentlig bare mangle spør du meg :o)

Skrevet

Min vil ha to jenter og en gutt, han har og navnene klare og er så bestemt at det kommer til å bli et mareritt når vi en gang skal bestemme navn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...