-Mariposa- Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 ... at kjæresten min er en skjønn gutt Vi har det så mye bedre etter den samtalen og jeg har fortsatt et lite håp om at han kommer til å bli klar innen jeg er 30 Nå skal jeg på seinvakt (praksis) og i morgen skal jeg på tidligvakt og så på jobb... Så dere får ha en fortsatt god helg og kose dere sammen med kjærester og ikke mase for mye i dag, he he
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Hei=) Så koselig å høre! En skikkelig samtale er kjempebra for forholdet=) Det hørtes slitsomt ut all den jobbingen. Du får ha en god vakt=) Skal prøve å kose meg med kjæresten og ikke mase for mye. Vanskelig å ikke mase, når han ikke blir sur lenger når jeg tar det opp, hehe:) Skal prøve å holde munnen lukket;-)
AwholeNewWorld Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Kjære Frøkna :=) Det er bra at ting ordner seg. Kommunikasjon er viktig, det har jeg funnet ut også :=) Hihi! Uff, for en helg du har da. Det var mye jobbing! God vakt da! Klem!
-Mariposa- Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2007 Mye jobbing ja *sukk* Jobbet i ett siden tirsdag og i dag blir en laaaang dag. Har heldigvis fri i morgen, så to dager praksis (inkl natt), men så har jeg langhelg!
AwholeNewWorld Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Du får virkelig nyte fridagen din :=) Jeg er på snart på vei til jobb! Ha en fin dag! Kosmos!
*tybber* Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Så koselig å høre Frøkna! ) Du får nyyyyte det nå som du har han i fred! (Sånn tenker jeg =P) Om 2 dager kommer MIN fantastiske kjæreste hjem fra militæret, og du kan TRO jeg gleder meg!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå