Rose -3. troll i 2012 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Finnes også på nettet www.sparkjop.no
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Finnes sikkert i oslo også, det er ikke noe populær butikk, men har en del bra ting (billige og bra vaskekluter i gas, billig ullundertøy til barn, billig ull-ammeinnlegg, billig garn om du strikker) Men her i distriktet har det et litt sånn fretex stempel, ikke mange som våger å si at de handler der!
milva76 Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Det er en stor en i Ski. Jeg bor i Oslo, men har tenkt meg en tur ut dit for å kjøpe kluter og se på amme-BH'ene. Amme-BH er jo så dyrt ellers. De de har på Sparkjøp så ok ut på nett, men vil gjerne se dem "live" først.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Har nettopp kjøpt to ammebher på sparkjøp, det var av merket ann, kostet kr 80 pr stk. Kjøpte triumph sist men vil heller ha flere denne gang enn dyre. litt små i størrelsen, skulle nok hat e-cup men det fantes ikke, men fikk meg iallefall et par nye bher!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå