Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser du også har leddgikt i et innlegg her. Jeg har også det.

Virker som om vi er noen her inne som sliter med det samme.

Går du på medesiner nå for leddgikten,eller er du medesinfri?

Jeg er medesinfri, tar ikke noe for leddgikten nå.

Sliter litt ,må jeg si,med hovne ledd og betente ledd.. ikke bra.

Men det sies at når en blir gravid ,så vil mye av disse leddplagene forsvinne,la oss håpe det!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8478823-katma-2isci-uke12porsgrunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei medsøstre !

Jeg er jo også i samme klasse som dere.

Jeg er medisinert,men slutta med medisiner på eget initiativ før forsøk.

Selv om reumatologen har plukket ut medisin jeg etter papirene skal kunne bruke...Men jeg er villig til å prøve uten!

Heisann!!!

Ja jeg har leddgikt. Jeg er dessverre ikke god nok til å gå uten medisiner. Må bruke kortison gjennom forsøket. Ikke noe stor dose, så det var garantert ikke farlig for eventuelt foster. Men jeg må innrømme jeg plages mer med leddgikten enn hormonene her. Sliter og med ømme og hovne ledd...

Men vet dere hva??!!! Eggløsningssprøyten er helt fantastisk... ble skikkelig god og varm i kroppen og smertene forsvant... kjempe deilig!! Så nå gleder jeg meg til den:) he he

Det holdt jo bare noen dager da, men det skulle vel kunne tolkes at jeg blir ganske god i svangerskapet?!. Tror det er hcg tilsvarende 5000 i sprøyta. Spurte i Porsgrunn.....

Jeg holder jo til¨på st olavs, og der har de egen reumapleier for gravide. Når en blir gravid, får en ekstra oppfølging hos dem på reuma, samt hjelper oss med å søke på og skaffe til veie nødvendige hjelpemidler.

Visste du at en kan få heve og senkbart stellebord? Og seng med heve /senke funksjon?

Utrolig mange hjelpemidler en kan få.

Håper det er noe sånt i nærheten av deg, ergoterapeut er det sikkert,

Bra at du ble bedre av el sprøyten, det lyder jo bra.

Nei, det visste jeg ikke. Takk for tipset! Hørte til UNN tidligere og de var veldig flinke der. Hadde egen ergoterapeut der. Men har flyttet til sørlandet nå. Synes ikke oppfølingen her er like bra...

Vi er jo helt likt i løypen her! Det blir spennede....

Og vet dere hva? Denne gangen er det vår tur, alle 3!!!!! Har kikket i kølappsystemet og der stod våre tre navn først!!! he he

Har en syk gutt her hjemme i dag og har koser seg og ser på Ole Brum... veldig glad i det :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...