Gå til innhold

Xenical


MammaTil Hjertebarn+1 gutt til

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med det? Er det vansklig å få resept på dem. Noen som har bestillt på internett?

Hehe ble mange spørsmål dette. Ser jeg jeg bestille fra en dansk nettside, men vet ikke om de leverer til norge

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leger anbefaler og prøve xenical før man får reductil. Du må ha bmi på over 29 el no sånt.. Selv fikk jeg xenical først, og det funket ikke på meg.. Jeg fløy på do i et sett, selv om jeg spiste ikke fet mat.. Når du går på xenical så må du være veldig forsiktig med hva du spiser, og IKKE spise noe fett.. For da må du på do med EN gang.. Jeg gikk på det i over 1mnd og gikk ikke ned et eneste gram.. Nå har jeg fått reductil av legen og er kjempe fornøyd, jeg er i min 2 uke med reductil og jeg har allerede gått ned 3kg:D Jeg har ikke spist så mye, siden jeg ikke har så veldig lyst på mat, og jeg trener an hver dag i 45min..

 

Jeg annbefaler deg om og gå til legen og få resept der, og ikke bestille fra nettet.. Tror til og med at det er billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du skal gå på xenical må du belage deg på å "drite i vinkel", bokstavelig talt, hehe... Gikk også på dem i litt over en mnd uten å gå ned et gram! Anbefaler de ikke. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...