sunbeamen Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 kommer eg til å føde snart? kan du se om fødselen blir tung og kor stor babyen er? kommer eg til å bli bra igjen fra bekkenløsninga? klem fra meg og småen:) eg e fødd 16.11.1984 samboer er fødd 15.08.1981 vi har termin 20.03.2007
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Ja, du føder veldig snart- kanskje du allerede har nå, hvis ikke starter det når som helst. Flott fødsel- drømmedfødsel nærmest. Babyen ca 3700g og 49 cm Bekkeløsningen vil gå fint over. Går bedre og bedre og snart er du ute og triller lange turer:-)) Obs! Hvis du ikke vil ha to tette, så bør du være veldig forsiktig:-)
sunbeamen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 er det flere her inne som har samme mening? kordan spår du Anonym? føle ingenting skjer her eg...... vil treffe babyen min no... har så vondt i hoftene mine, eg verken sover eller greier å gå omtrent... er ordentli deppa,pga all smerten...
sunbeamen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2007 ingenting har skjedd fortsatt:( har du tatt feil anonym?
sunbeamen Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2007 nei:( skal til jordmor i dag og skal se kordan blodtrykket mitt er i dag så skal ho i samtale med legen min finne ut ka de skal gjøre.... huff, alt e så bale no eg skal vedde på eg bare får beskjed om å bare vente eller noe.... alt er så mørkt og trist inne i hode mitt... sover ikke,verker i kroppen,har ikje følelse i fingrene lenger- er heilt numen, trykk i hode og er konstant kvalm. stakkar baby som kommer til å treffe ei utslitt mamma- håper eg får ei energibombe av å se han... har heldigvis ein fantastisk forlovede som tar vare på meg:)
sunbeamen Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2007 ser eg har ikkje skreve at eg har fått så mye vann i kroppen og har et blodtryk på 138/98, så skal sjekkes for svangerskapsforgiftning... skulle ønske de ville satt igang fødselen siden der bare er 5 dager til ul terminen min....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå