Gå til innhold

se lyst på livet

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så deppa av å lese inne på denne siden. javisst er det vanskelig å gå gravid alene, men vi har vel lyspunkter i livet også? Jeg er så heldig å ha gode venner og familie som støtter meg så det er lettere. Barnet som sparker inne i magen for de av oss som har opplevd hittil det er jo helt fantastisk! hvis livet blir vanskelig og vi gravide har mange rare tanker i hodet, kan det hjelpe å skrive opp alt som er positivt med graviditeten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver under på den... Jeg er også av de heldige som har en fantastisk støtte i venner,og ikke minst familie... Tror alt har med hvordan vi velger å styre tankegangen vår...

Skrevet

Prøve også å fokusere på d positive, og d e faktisk ikkje så vanskeli, for d e mest positive ting å fokusere på.

Greit nok at barnefaren e en skitstøvel, men eg har såååå mange venna som stille opp, og heile familien min e heilt i 100 for dem glede seg sånn:)

Og d e fålk som har d myemyemyemye vere der ute enn meg:)

Greit nok at denna helga har hvert dritt, men når alt går nedover, kan d bare bynne å gå oppover:)

Og denna søndagen syns eg e heilt fantastisk!:)

Skrevet

helt enig!!! jeg har bestemt meg for at dette skal gå bra, og da gjør det det!! jeg skal jo tross alt får en liten datter:) vi må huske at livet går videre og vi har ingen anelse om hva som skjer rundt neste hjørne. Det er en grunn til alt som skjer.. prøv å finne ut hvorfor dette skjer med deg!! snu det til noe positivt og nyyyyyyyt livet...:) det er herlig!! og enda mer herlig blir det når våre elskede barn kommer til verden:)

Skrevet

så hyggelig at du vet at du får en liten datter. jeg venter i spenning selv etter ultralyd, en liten bestemt krabat inni der ville ikke vise mammaen sin noe som helst. Men jeg har likevel fått kjøpedilla på babyklær :) Mye fint som er grønt, rødt, hvitt, beige, brunt og gult! Og klesinnkjøp er enda en koselig ting å gjøre mens jeg venter på babyen.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Helt enig!!! :)) Vi er hva vi tenker!

Skrevet

så flott at du ser d på den måten.helt enig..jeg synes til og med d kan være veldi greit å være alene mor.jeg alene kan jo bestemme alt av oppdragelse jeg vil gi barnet.slipper mas å krangel som veldi mange har.+jeg liker å være alene.selvfølgeli blir jeg utslitt til tiden men hvem jørr ikke+jeg slipper å ta hensyn sånn som man må viss man bor sammen.d er ikke verden undergang å vær alene mor.faktisk ganske herligt!!hehe men nå vett jeg egentli ikke hvordan d er å være 2 om barnet.d jeg har slitt mest med er tanken på at faren til datteren min ikke vil ha noen form for kontakt men henne.syns d er litt trist for hennes del.men men..sånn er d bare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...