Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Jeg blir så deppa av å lese inne på denne siden. javisst er det vanskelig å gå gravid alene, men vi har vel lyspunkter i livet også? Jeg er så heldig å ha gode venner og familie som støtter meg så det er lettere. Barnet som sparker inne i magen for de av oss som har opplevd hittil det er jo helt fantastisk! hvis livet blir vanskelig og vi gravide har mange rare tanker i hodet, kan det hjelpe å skrive opp alt som er positivt med graviditeten.
Avienda Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Jeg skriver under på den... Jeg er også av de heldige som har en fantastisk støtte i venner,og ikke minst familie... Tror alt har med hvordan vi velger å styre tankegangen vår...
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Prøve også å fokusere på d positive, og d e faktisk ikkje så vanskeli, for d e mest positive ting å fokusere på. Greit nok at barnefaren e en skitstøvel, men eg har såååå mange venna som stille opp, og heile familien min e heilt i 100 for dem glede seg sånn:) Og d e fålk som har d myemyemyemye vere der ute enn meg:) Greit nok at denna helga har hvert dritt, men når alt går nedover, kan d bare bynne å gå oppover:) Og denna søndagen syns eg e heilt fantastisk!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 helt enig!!! jeg har bestemt meg for at dette skal gå bra, og da gjør det det!! jeg skal jo tross alt får en liten datter:) vi må huske at livet går videre og vi har ingen anelse om hva som skjer rundt neste hjørne. Det er en grunn til alt som skjer.. prøv å finne ut hvorfor dette skjer med deg!! snu det til noe positivt og nyyyyyyyt livet... det er herlig!! og enda mer herlig blir det når våre elskede barn kommer til verden:)
venterliteknøtt Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 så hyggelig at du vet at du får en liten datter. jeg venter i spenning selv etter ultralyd, en liten bestemt krabat inni der ville ikke vise mammaen sin noe som helst. Men jeg har likevel fått kjøpedilla på babyklær Mye fint som er grønt, rødt, hvitt, beige, brunt og gult! Og klesinnkjøp er enda en koselig ting å gjøre mens jeg venter på babyen.
Gjest anouschka with Love Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Helt enig!!! ) Vi er hva vi tenker!
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 så flott at du ser d på den måten.helt enig..jeg synes til og med d kan være veldi greit å være alene mor.jeg alene kan jo bestemme alt av oppdragelse jeg vil gi barnet.slipper mas å krangel som veldi mange har.+jeg liker å være alene.selvfølgeli blir jeg utslitt til tiden men hvem jørr ikke+jeg slipper å ta hensyn sånn som man må viss man bor sammen.d er ikke verden undergang å vær alene mor.faktisk ganske herligt!!hehe men nå vett jeg egentli ikke hvordan d er å være 2 om barnet.d jeg har slitt mest med er tanken på at faren til datteren min ikke vil ha noen form for kontakt men henne.syns d er litt trist for hennes del.men men..sånn er d bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå