*1+1=2 små* Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Jeg er 21 år og har gått på p-piller veldig lenge..men sluttet i sommer da jeg har begynt å få problemer med den. Samtidig ble jeg kjent med min nåværende samboer, og vi var "litt" uforsiktige..*kremt* så i teorien hadde vi ubeskytta sex i 2 mnd. men alikevel ble jeg aldri gravid...flaks vil noen si(ja enig siden vi ikke hadde vært sammen så lenge) men jeg ble egentlg litt nervøs...fordi..man hører jo om så mange som har ubeskytta sex EN gang og poff er de gravide...*sukk* Nå har jeg igjen sluttet på pilla, det er snart 2 mnd. siden....og igjen er vi ikke særlig flinke med kondomer(vi liker det ikke noen av oss) og han er ikke REDD for om jeg skal bli gravid eller ikke. Altså blir jeg det, så blir jeg det...men så tenker jeg: hva om jeg aldri kan bli gravid? Det er jo ikke riktig at man går rundt og har ubeskytta sex også blir man ikke gravid... Nå er det jo typisk at jeg har gått rundt med kvalme, luft i magen, hard mage, ømme bryster, svimmelhelt og konstant SULTEN i en drøy uke.....(får antagelig mensen neste helg)....så moren min sier konstant: er du sikker på at du ikke er gravid? Samme sier veninna mi..og jeg sier: nei nei er nok ikke det..fordi de andre gangene jeg TRODDE jeg var, var jeg ikke gravid. Er bare kroppen min som tuller...men JEG tenkte ikke tanken om at jeg kunne være gravid før noen påpekte det...og i dag tidlig var jeg kvalm FØR jeg rakk å våkne... *sukk* noen med gode råd?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Det er normalt å bruke opp til et år før man blir gravid, så det er ingen grunn til at du skal tro at du ikke kan bli det. Hvis du ikke ønsker å bli gravid burde du absolutt passe på å bruke prevansjon. Du får vente å se om mensen dukker opp. Hvis den ikke kommer får du ta en test. Håper du får det resultatet du ønsker da. Lykke til!=)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Tenker man for mye på dette så blir det fort at kroppen lurer deg.. Samme med meg..Den har lurt meg så mange ganger og jeg har blitt like skuffa hver gang.. Frykt det verte og vent.. Om du er gravid blir du jo skikkelig overrasket og glad:) Om ikke så hadde du jo fryktet det alikevel og kansje skuffelsen ikke blir like stor? Vet det er fryktelig vanskelig men det er iaffalld et beste rådet jeg vet:P Men trenger jo ikke drikke alkohol eller røyke uansett....i tilfelle:P hehe klem
*1+1=2 små* Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2007 hehe sa ikke at jeg ikke vil bli gravid;) Men vi planlegger ikke å få barn heller.... Prøver å ikke tenke på det, og jeg er nok ganske sikker på at jeg ikke er gravid.. eller det er det jeg sier itl meg selv. Men innerstinne håper jeg det!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Hehe, skjønner=D Får håpe at du er gravid da! Skjønner hvordan du tenker i forhold til om du kanskje ikke kan bli gravid, tenker sånn jeg og. Har gått 4 mnd uten prev, men vi prøver ikke ordentlig. Bare tar det som det kommer. Gi en oppdatering på om du er gravid eller ikke da=D Lykke til!
*1+1=2 små* Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2007 Takk=) Tro meg, dere får nok høre det;) Har hat lyst på barn i 1 år nå....og misunner alle som endelig er gravide:P Men som deg, så prøver vi ikke sikkelig..men vi prøver ikke å unngå det heller! Lykke til, til deg også
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Takk=) Har hatt lyst på barn en stund jeg og. Misunner de som er gravide ja, hehe:P Krysser fingrene for oss begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå