Gå til innhold

Han reiste seg opp!!

*bolla pinnsvin*

Anbefalte innlegg

Og selvsagt missa jeg det... Skal aldri spille håndballkamp igjen! ;o)

Klarte ikke å reise seg fra liggende stilling, men satt i senga si og da hadde han visst tatt tak i sprinklene og dratt seg opp i stående. Morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så morsomt!!:) syns julibarna reiser seg opp en etter en jeg.... men tror det blir en stund til her.. min sitter ikke enda engang så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemorsomt :) Emma reiser seg opp hele tiden nå etter at hun begynte 1 mars. Men hun må være i en sittende stilling først slik at det bare er å rette ut bena.. Hun lener seg mot meg, men er vist veldig sterk i bena så drar seg ikke opp etter armene men bare retter ut bena og rett opp.. Detter nesten av lasset jeg med utviklingen til Emma for det går så fort... Går fortsatt og ser på nyfødt leker til henne jeg da enda de jo ikke er interessante for henne i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her står de en etter en... :o)

Kjedelig at du ikke var hjemme og fikk sett første gangen, men kan tenke meg at pappaen syntes det var stas at han fikk det med seg først! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor arti :-) synd du ikke fikk det med dag da,men du får sikkert med deg masse annet:)

Tror nok det er en stund til Patrick reiser seg,men det kommer nok etterhvert det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...