Gå til innhold

får deres små prøve mye

gullungene 01 og 06

Anbefalte innlegg

får deres små prøve mye forskjellig nå? lille gutt får prøve masse nå. må prøve og venne han til forskjellige ting siden han er så vrang. han har prøvd masse frukt

skive( ikke populært)

fløte/skjokoladekake

saft

marie kjeks

å sikkert masse annet jeg ikke kommer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her sklir alt ned i stor fart!!! Og hun får smake på det meste untatt ting med nøtter og mye sukkerog melkeprodukter er jeg forsiktig med..

Elsker frukt!!

Mariekjeks er nam

Eplejuice med litt vann

is og kake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

David får smake på det meste, men prøver å ikke la han få for mye kaker og slikt. Greit å utsette det så lenge som mulig, synes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han får egentlig smake på ganske mye, men ikke store mengder med is og sjokolade og sånt. Da blir det bare smaksprøve. Han liker stort sett alt - til og med sorte oliven! Merkelig unge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min jente har ikke fått smake så mye..

brød, grøt, litt forskjellig middag, noe frukt,

pappan lot ho smake litt på en sjokolade.. men jeg syns egentlig det er altfor tidlig.. tenkte å vente til ho ble 1 år eller noe før ho fikk smake slikt.. men må jo få smake litt av bursdagskaka si når den tid kommer...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa vår får smake på det meste, men ikke godis, kaker, is, saft osv... Frukt som eple, melon, druer er en kjempe hitt og ingenting er så morsomt å drikke som farris ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...