Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 I dag har min IKM dag kommet og jeg vet jeg lovte at jeg ikke skulle teste før tirsdag, men det gikk bare ikke..! Har våknet sikkert 20 ganger i løpet av natta at jeg har fått positive tester og våkna flere ganger at jeg har grini a glede. Så i 9 tia i dag rev jkeg opp siste CB`n min me tennene, men intet positivt resultat!!! :`( Ikke engang en bitteliten antydning jo!!! Så nå er jeg skuffa og trøtt og venter på den h******* tanta!! Unnskyld, men jeg måtte bare får det ut... Dere her inne skjønner hvertfall den type frustrasjon *masse klemmer*
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2007 Hmmm... Måtte bare si at tanta har fortsatt ikke vist tegn til å dukke opp, men trur dere det er no håp ennå?? Burde ikke isåfall den testen jeg tok i morges da hvertfall vært svaaaakt positiv....? *klamrer meg til det beryktede halmstrået*
Tasselur Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Så lenge tanta ikke har dukket opp er det fortsatt håp! Og hvor tidlig man får utslag på testene varierer jo også. Så hold fast i halmstrået så lenge, du, og ta en ny test i morgen tidlig (eller senere, hvis du klarer å vente!). Lykke til! : )
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Mine CB tester var svakt svakt positive IKM dagen, men jeg trodde egentlig de var negative da jeg måtte holde de under lampa for å kune se antydning til streken. Først da jeg kjøpte cb digital og da det stod gravid så slappet jeg av. CB vanlig jeg tok en dag før IKM ble egentlig positiv en time etter at jeg tok testen. Men streken var tynn tynn og veeeeldig lys så jeg trodde at jeg innbilte meg ting siden mannen min ikke kunne se noe strek. Vent til i morgen og kjøp 3 CB digitale. På alliance apotek er det tilbud nå 3 stk for 167 kr (vanlig pris 272). LYKKE til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå