gullungene 01 og 06 Skrevet 4. mars 2007 #1 Del Skrevet 4. mars 2007 lille glulet våknet kl 6 i mårres og da var tann nr 4 kommet. men han har alle nede, har ikke fått noen oppe. lurer på når de dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 4. mars 2007 #2 Del Skrevet 4. mars 2007 Gratulere med tann nr 4!!! Her venter vi i spenning på om det kommer flere snart.. Har hatt 2 nå i 2 mnd.. Så søte de er når de gliser med små riskorn-tenner *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 4. mars 2007 #3 Del Skrevet 4. mars 2007 da er det nok ikke lenge til det kommer noen opp vil jeg tro;) har hatt 2 tenner i over 1 måned her,, så venter på flere tenner snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 4. mars 2007 #4 Del Skrevet 4. mars 2007 venter også på flere tenner her, klør noe veldig. tror det kommer 2 oppe. spennende. er så søtt når han smiler med de 2 små. he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jk76 Skrevet 4. mars 2007 #5 Del Skrevet 4. mars 2007 Her har også tann nummer 4 kommet nå! Har to nede og to oppe! Heldigvis ikke noen feber denne runden, men litt sutring og masse sikkel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 4. mars 2007 #6 Del Skrevet 4. mars 2007 Gratulerer med tann nummer 4! Jeg er stolt over tann nummer en, jeg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå