Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 hvordan har svangerskapet vært? Jeg venter trolig jente, men syns magen min er veldig lik som da jeg gikk med gutten min, så jeg blir så usikker....Har midje ennå, og føler at jeg bærer barnet mest fremme....magen ser spiss ut når jeg står og rund når jeg sitter...hvordan er den hos dere?ellers har svangerskapene vært veldig forskjellig:-) Kan dere beskrive deres svangerskap? Har dere barn fra før? har svangerskapene vært veldig foskjellige, og er mageformen lik/ulik?
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Hei! Jeg venter jente igjen og mine svangerskap kan ikke sammenlingnes engang. Totalt forskjellig, til å med mage formen er ulik... Så det stemmer nok ikke alltid med kroppsfasonger, dillaer og forandringer i kroppen når man skal bestemme kjønn.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 nei det er vel forskjellig det der.....men det er da pussig, for jeg har nesten ikke noen likhetstrekk på mine to svangerskap....skulle nesten ikke tro at de kunne blie så forskjellige....det eneste er da at magen syns jeg er ganske lik:-)
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Hei! Venter også jente. Har hatt et helt fantastisk svangerskap. Ingen plager.. Annet enn at bekkenet begynnte å skrangle i desember.. Mye kynnere, men ellers; kjempekjekt å gå gravid Var kvalm i ca en uke i uke8, ellers ingenting.. Har også midjen ennå, magen har vært veldig spiss helt fram til nå, nå begynner den å bli litt rundere.. Masse liv, hele døgnet
stormgutt + soljente Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har gutt fra før og venter jente nå. Synes svangerskapene har vært ganske like. Bærer magen slik som deg, det gjorde jeg også sist. Tror det har like mye med din kroppsbygning som med kjønn, ser ihvertfall slik ut for meg.
Bergene Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Venter jente, former er super og det har den vært hele sv. Hadde litt kvalme fram til uke 14. Magen er spiss, en guttemage.
første-27 Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 venter jente, men har typisk gutte mage. Har hatt et litt kjipt svangerskap med ekstrem kvalme og div plager. Hørt om flere som har helt forskjellige svangerskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå