#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Sitter her og teller nesten timen til jeg skal på ul igjen.I morgen er jeg akkurat 32uker på veg og skal på st.olav og sjekke at alt er i orden med den lille i magen. Var på Levanger på den ordinære ul så jeg er litt spendt om hvordan det er i tr.heim. Håper og få vite kjønnet,men det som er viktig er at alt er som det skal. Måtte bare dele dette med dere.
Sørland-snuppa Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 lykke til :-) har du bestilt ultralyd privat? eller har du bare spurt om og få en til og fått det? jeg har kjempe lyst og gå på en til.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2007 nei har ikke bestilt selv nei.Legen som satte opp en til når jeg var på den ordinære pga at jeg har pco.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Jeg fikk tilbud om jeg ville ta en ekstra ul i uke 32, selv om det ikke var nødvendig ifølge legen, svaret var sef JA! Men vet ikke om de praktiserer det over hele landet. Har ikke pcos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå