Gå til innhold

Hva skal dere i påsken da?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi skal nok bare være hjemme, men gleder meg likevel. Er så koselig stemning i påsken synes jeg:-) Skal pynte her og kjøpe påskeegg til oss alle. Hadde vi hatt råd skulle vi ha leid hytte, det er så koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper vi er ferdig flytta til påsken (tar over leiligheten 15 mars og skal pusse opp litt før innflytningen)..

Mannen jobber hele påsken (kjører ambulanse), så da tror jeg at jeg og snuppa reiser en tur på hytta til mamma&pappa. Er liksom tradisjon å innvie grillen i påsken :) Også boblebadet må innvies!! Deilig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal feriere i den nye campingvogna vår,har kjøpt fast plass på en campingplass og mammen min og samboeren hennes er der også + en haug med andre kjente så vi gleder oss til det ja hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Riksgrensen på camping.

Har fast plass der.

Deilig å være sosial,pluss at gutta får kjørt snøscooter.Kanskje jeg får en tur i slalombakken også. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok bare være hjemme, ta noen småbesøk, kanskje. For min del er høydepunktet at det er ferie! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmmmmmmmm, boblebad. Det skal jeg ha i hagen ute når vi blir millionære ;) Skal første halvdel på hytta med mamma og pappa og andre halvdel på hytta til svigers. Blir pulktur, appelsin og mye godterier om noen av bilene våre er kjørbare innen det da :(:(:(:(:((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare være hjemme!! Har vært så mye og fartet de siste årene, så faktisk ser jeg utrolig frem til å ha masse dager fri til bare å være hjemme!! :o) Men det blir vel å være litt sosiale, venner og familie har jo også fri. Så det blir vel farting litt hit og dit, kanskje noen venner på middag en kveld, kose oss med video og god mat... Masse jeg egentlig har lyst til å gjøre her i Oslo, så kanskje vi kan få gjort litt av det.

 

Skulle ha satt opp en glassbyggersten-vegg. Målet er å få gjort det før påske, for da kan vi ta helt fri fra oppussing i påsken. Om vi ikke klarer det, så kan det jo hende at det blir litt pusling i leiligheten også... :o)

 

Gleeeeder meg til ferie! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på hytta i Åre :) Den er helt ny,,flyttet inn nå i helga :) Så vi blir vel der hele påskeferien. Fikk nye slalomski av samboer i morsdagsgave så de må vel brukes i påsken,, er ikke så veldig god, blir vel en del knall og fall :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok bsre være hjemme vi å. Samboer kommer hjem fra øvelse bare noen dager før påske,og så er det så mange av mine venninner som kommer "hjem" ,så da er det skikkelig koselig å bare være hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...