Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 4. mars 2007 #1 Del Skrevet 4. mars 2007 Huff, jeg er så dårlig på data, at jeg burde holde meg langt unna.... :-) hehe Men har da fått laget ei hjemmeside til snuppa, men klarer ikke å få linket den til juliklubbensida. Noen som vet hvordan det gjøres? Er det ev. noen som kan gjøre det for meg? Hva slags opplysninger må man da ev. ha for å få til det? HJELP MEG!!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 4. mars 2007 #2 Del Skrevet 4. mars 2007 Du må lage en tekst på den Her er vi-siden og linke den teksten til siden din! Den boksen som du får opp der du skriver teksten skriver du adressen du vil linke knappen/teksten til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 4. mars 2007 #3 Del Skrevet 4. mars 2007 Så du la ut adressen til siden din på juliklubb siden, så jeg laget en knapp til deg og linket den til hjemmesiden din, på her er vi-siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 4. mars 2007 Takk for hjelpen!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå