Gjest Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 IKM på fredag, men kjenner foreløpig ingen symptomer, er litt skuffet over det. Det stikker litt i hjertet, men det er jo ikke et symptom som jeg vet om. Sist jeg ble gravid (som dessverre endte i MA et godt stykke ut i svangerskapet), husker jeg at jeg hadde veldig sterke, menslignende smerter, men huske ikke akkurat når de kom, kanskje det var på dette tidspunktet. Men et svangerskap er vel nødvendigvis ikke lik det neste? Kanskje det er håp allikevel?
nungo Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Kjenner meg så godt igjen, men fornuften sier jo at det er alt for tidlig å kjenne etter symptomer - det er leeeeeenge til fredag og jeg skjønner at ventetiden kan bli lang for deg. Min erfaring med symptomer er dessverre lite brukbar. Har vært gravid 3 ganger (mistet to da) og hver gang har jeg vært helt overbevisst om at det var tante, som var på vei. Jeg klare ikke å bli klog på det her. Håper du har planlagt noe for uken, slik at ventetiden ikke blir alt for slitsom.
maritmora Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Ukene blir lange når man går og venter, ja. Trenger slettes ikke å ha symptomer for å være gravid. Det er jo noen som ikke vet de er gravide før det har gått lang tid. Krysser fingrene for deg! Klem
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Det er håp! Jeg har vært gravid 3 ganger (har to skjønne barn + 1 MA), og alle gangene kom "menssmertene" noen dager etter IKM! JEg krysser fingre fortsatt for deg, alfabeta! Klem fra
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Dere er så snille, godt å ha et forum som dette. Det ligger nok mye i bakhodet mitt at jeg egentlig skulle hatt termin om ca 1 måned. Dette er "bare" den 1.pp etter MA i november, men egentlig er det jo snart 1 år siden vi startet dette prosjektet. Jeg har heldigvis mye å henge fingrene i til uka, blir nok litt overtid på jobb, en deadline med mye som skal gjøres ferdig. Kanskje like så greit!
Wench Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Hei alfabeta. Jeg hadde og IKM på fredag, testen var positiv på lørdag. Er altså gravid, men har null symptomer. Har sittet og kjent hardt etter i hele helga men kjenner absolutt ingen.... Jeg stoler på de 2 testene jeg tok at jeg er gravid. Man blir nesten smårar av dette. Har du tatt en test da? Vi får krysse fingrene på at symptomene dine kommer snart. Leste at kvalmen skal komme rundt uke 5. (jeg er 4 uker på vei) Få høre hvordan det går da. Klem :-)
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 IKM er ikke før fredagen som kommer, så det er nok bare jeg som er veldig forventningsfull og utålmodig! :-)
Wench Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Ååååååå jeg misforsto. Huff det er helt pyton å gå å vente. En prøver å tenke på noe annet men tankene kommer hele tiden inn på dette igjen. Jeg prøvde å holde meg borte fra Bim for dagene ble så veldig laaaange til IKM - dagen. Jeg skal krysse fingrene for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå