MartinFelipe07 Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Sovnet rundt klokken 12 inatt,og våknet første gang ved 1-tiden pga at det stakk skikkelig i nedre delen av magen...Hver smerte varte i ca 10 sekunder og med 10 minutters mellomrom.Slik var det i hele natt! Sov skikkelig dårlig pga av dette..Noen som vet hva det kan være?
MartinFelipe07 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. mars 2007 Glemte å nevne at jeg er 39+4 idag...
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Jeg ligger et par dager etter deg. Jeg har hatt murringer, stikkinger, kynnere, masrier og menssmerter den siste uken. Har til og med hatt diare uten å være uvæl, og det var slik det hele startet da jeg fødte datteren min! Bekkenet mitt har kapitulert helt, og det gjør vondt i skamben og hofter. Når jeg leser ditt innlegg tenker jeg at kanskje hodet til babyen din har festet seg... Men vanskelig å si! Jeg er skikkelig overfølsom for hver eneste tegn, er såååå klar nå! Lykke til! Det blir ikke lenge til uansett..
MartinFelipe07 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2007 ok. Takk for svar! Vil jo at det skal skje noe snart da,men tenkte først at han kanskje snudde seg til seteleie.....håper jo ikke det og tviler på at det skjer nå.. Lykke til til deg også.
frøy@ Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Hei, Jeg opplevde det samme i går ettermiddag, det stakk skikkelig og varte i ca 10-20 sek hver gang, kom med ujevne mellomrom i noen timer. I natt våknet jeg med vondt i korsryggen (mensmurring), varte i noen timer før jeg fikk sove igjen.. Er 39+5 i dag.. Får håpe knøttene våre er på tur ut snart!! :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå