har4barn Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Hei! Da er jeg kommet inn hit. Det trodde jeg ikke skulle skje nå. Etter et slitsomt sv.skap, der jeg var på ul i uke 11+3, og hørte hjertelyden i uke 13+4, så kom jeg til ordinær ul i uke 18 + 1 nå rett før helga. Til vårt store sjokk, så var babyen vår død, og hadde nok vært død en stund (ca rett etter at vi hørte hjertelyden). Heldigvis kom den akkurat innenfor grensen så jeg kunne få utskrapning i narkose. Var livredd for at jeg måtte føde, så det var en lettelse at jeg slapp det. Jeg slettet deretter brukerkontoen min her, men angret meg i dag. Vi vil jo gjerne prøve igjen. (det er fjerdemann vi prøver på). Trøster meg med at det nok var noe galt med babyen min (var bekymret hele tiden, for jeg hadde en dårlig følelse hele veien). Håper at en ny spire etter hvert vil sette seg fast og vokse og bli like flott som søsknene sine.
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Uff da... Sender en trøsteklem, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake, og lykke til med prøvingen!
Tigermor. Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Uff det var leit å høre =( Sender deg og familien din en stor trøsteklem =)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Dette var trist å høre....! uff håper det snart klaffer for dere igjen, sender over en trøsteklem!!
PeggyPreg Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 utrolig trist å høre.... tenker masse på deg. Klem
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 nei... uff dette var veldig triste nyheter :-( håper det blir spire på deg raskt!!! tenker på deg! huff :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå