Storkfrøken69 Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Har tatt tester fra Billige tester helt til i går morges. Negativ! Ikke antydning til strek. Så gikk jeg på apoteket og kjøpte 2 CB-tester. Jeg tok en i går og en i dag. (Ja, ja, ja jeg har testemani :oD ) Jeg må først si at jeg er helt inneforstått med at testene er negative, men begge to har en klar vanrett strek (kontrollstrek), i tillegg er det to klare blå prikker over denne streken som tydelig markerer linjen til den loddrette streken (teststreken). Hva er det for noe da??????????? De kan da ikke lage testene slik at disse to prikkene dukker opp hver gang og gjør nevrotiske prøvere enda mer tussete.
Regnbuemor til 2 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Uffda... Kanskje du burde kjøpe deg sånn digital test i stedet. Den sier i allefall klart i fra om man er gravid eller ikke. Det som er litt teit med den er at den krever litt mer sånn gravid hormon for å gi utslag, så du risikerer og få enda fler negative tester da. Det er kanskje ikke det du trenger nå.... Masse lykke til i allefall......
Storkfrøken69 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 Hei Takk for lykkeønskningene. Jeg har som sagt egentlig slått meg til ro med at jeg ikke er gravid. Sist testet jeg positivt to dager før IKM med digitaltest. Det betyr vel at jeg hadde testet positivt med en vanlig test enda tidligere. Jeg kan ikke skjønne at jeg skulle være så mye senere med å produserer HCG denne gangen. Jeg har og hørt at jo senere HCGnivået utvikler seg, jo større sjanse for abort. Jeg fant et par andre som har opplevd akkurat deet samme med CB-testen. De var like forvirret som meg, men også de måtte vente på neste eggløsning. Men, jeg synes fortsatt det er en skikkelig uting av CB :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå