Gjest Skrevet 4. mars 2007 #1 Del Skrevet 4. mars 2007 Hadde begge barna i senga med meg, og Emma har hostet som en hund i hele natt, dermed har Sofie og jeg våknet stort sett hele natta..Føles ut som jeg har klister på øynene...Begge barna er trøtte og sutrete etter natta de og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 4. mars 2007 #2 Del Skrevet 4. mars 2007 Huff, da! Håper mannen din snart kan komme hjem, da... Og han får vel glemme å sove ut etter sitt utdrikkingslag. Han får ta barna ett par timer og så får du gå og legge deg!! Jeg har jo bare Karsten, så etter litt dårlig søvn i natt så har jeg prioritert litt soving. Så nå har jeg allerede sovet en gang i dag. Legger meg nok nedpå neste runde han skal sove også, jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 4. mars 2007 #3 Del Skrevet 4. mars 2007 Oi oi. Her er jeg trøtt, men skal ikke si et klageord huff. Benjamin var kjempetrøtt som vanlig halv 7 i går kveld og ble lagt. Men han nektet å sove og vi hadde besøk. Så vi ble spingende opp og ned til han i en time. Helt unormalt til å være han. Så sov han til halv 8 i dag, for da begynte en nabo å fyre opp fyrverkeri. Det har skjedd nå tre ganger på en time. Irriterende. Så vi sto opp og fikk skiftet bæsjbleie. Nå sover han igjen, men han sover som regel så kort tid nå at jeg ikke gidder legge meg engang. Bare mannen som sover ut. Men hjelpe meg. Dette er jo drømmenatt i forhold til det du har nå. Men benjamin bruker å sover ca 13t pr natt. Av og til må jeg opp å snu han,men det er kanskje en og to ganger i løpet av natta. Og da er jeg halvveis i søvne selv hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå