Tigermor. Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Klarte ikke å vente til IKM som er i morgen. Hadde bestemt meg for at jeg skulle greie det. Har hatt rare stikkinger i puppene siden el, de er ikke såre/ømme, men det stikker til tider i dem (rart)! Å i går kveld kunne samboern fastslå at puppene kjennes annerledes ut en til vanlig!! Da måtte jeg jo bare teste i dag =) Tok en vanlig cb. D kom fram et svakt svakt kryss (tror jeg). Den vannrette streken er jo kjempetykk å knallblå, men den loddrette er ca 1/4 så tykk som den vannrette og litt lysere blå, men det er helt klart farge i den ikke bare skygge....... Er det grunn til å rope HURRA?? Tør ikke si det til samboeren min før det er helt sikkert for jeg tror nok at han kommer til å bli kjempeskuffa visst det er falsk alarm! Holder på å dø av spenning hær jo =) Hjelp..... =)
Lille Trille* Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Tror nok du har grunn til å rope HURRA ja! Selv om streken er svak, er nok testen positiv. Gratulerer!!! Men for å være helt sikker (og overbevise deg selv), kan du jo ta en ny test i morgen eller om noen dager.
Tigermor. Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 Takk! Håper du har rett =) Hadde planlagt å gi samboeren testen med tykkt å fint kryss på den dagen jeg skulle teste positivt, men nå har jeg jo bare en test med et svakt positivt på..... Har så lyst å si det til han! Men han er skikkeli mann og får ikke med seg alt i denne dameverden, tror ikke han kommer til å fatte poenget med engang når jeg gir han en test der han nesten må bruke lupe for å se at det er et kryss hehe... Jeg ser godt at det er et kryss, men jeg vet jo hva jeg skal se etter!
Tigermor. Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2007 Hehe! Sitter bare å stirrer på testen min jeg, og JA det er virkelig en svak strek som danner et plusstegn =) Men visst det er sånn at hcg dobbler seg for hver dag bør det jo bli et kraftigere pluss i morgen??
melkekua™ Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Gratulerer med spiren forresten ;o) Glemte helt å gratulere!
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Går for at det er et kryss jeg, og sier gratulerer!! Må bare si at da jeg ble gravid for mange år siden, så tok jeg testen, ventet den tiden jeg skulle vente, så på den; og den viste negativt. Ble lettet (er mange år siden og en lei situasjon)og kastet den i søpla.. men var likevel ikke helt overbevist, fordi jeg følte meg så gravid. Dagen etter plukket jeg den opp av søpla og da var den uten tvil positiv.. Så hvis du drøyer litt så kan det være du får et sterkt blått kryss å vise mannen din likevel
Jewel m/jente får gutt Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Gratulerer så mye. ' Testa idag jeg og, ikm imorra, men der var det bare en strek. Er litt skuffa kan du si. Var overbevist igår kveld om det var en liten spire. Men får trøste med at så lenge tanta ikke dukker opp er det en sjanse. Har hun ikke kommet innen tirsdag, tar jeg en ny en. Lykke til videre og kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå