Gå til innhold

Karsten har fått tann i natt!! :o)


-carina-

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle få en god natt søvn i natt, jeg, men... Rett før (min)sengetid begynte han å klynke så veldig i søvne, måtte inn til ham og trøste hvert tredje minutt. Så jeg fant ut at siden mannen min ikke er hjemme så tok jeg ham like godt med meg inn i senga mi. Jeg trodde først at det skyldtes magevondt, for han fikk en full porsjon grøt en halv times tid før leggetid. Men har fått grøt en liten stund nå, og har tålt fulle porsjoner på dagtid. Men så ville han ha fingeren min i munnen og der kjente jeg noe skarpt. Trodde først det var noe rusk i munnen jeg, men fikk det ikke vekk... :o)

Tror han har hatt litt vondt i natt, for det har vært litt småskriking, til slutt ga jeg ham en Paracet og den hjalp litt... Tenk hvor stolt far blir når han kommer hjem og får høre at gutten har fått en tann!

 

Så i løpet av en liten uke har han lært seg å åle seg fremover og har fått tann! Blir stor gutt, jo...

 

Akkurat nå driver han og triller en ball omkring i stua og drar seg etter den... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt! Er det den første tanna?

 

Er ikke så greit det de må igjennom med tanke på tennene stakkars, Ingrid har vært plaga i ei uke nå med ei tann øverst i gommen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint. Gratulerer med tanna, Karsten. Benjamin sikler og gnager på alt han får tak i ,men helt tannløst her gitt. Det kommer nok, hehe. Det begynner å bli litt hvitfarge under gomene, så kanskje det kommer snart.

Kommer det en og en tann alltid. Hører liksom alle sier at de ikke har tenner, og plutselig har de to nede. Kommer de samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så moro :o)

 

Gleder meg litt til å se Ørjan få sine, ingen tegn her foreløpig. Litt sikling og gnaging, men syns han har drevet på med det periodevis så lenge nå.

Men er like greit at de er "sene" kanskje, siden jeg ammer såpass masse ennå.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med den første tanna Karsten!!!

Og tenker far blir sprekkferdig av stolthet når han kommer hjem ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med den første tanna. er nok ikke lenge etter den neste tenker jeg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis me den første tanna, Karsten!!!

Mia e tannlaus enda..hehe, kanskje greit for puppan mine..korsn e d me amming når dem begynner å få tenner? bit dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt da :) Da titter det nok opp en til en ganske snart! Ingen tenner her ennå, men venter i åndeløs spenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt far som kom hjem i dag og fikk se den første tanna! Ja, den er jo ikke akkurat så veldig stor, da, så vi må lete lenge for å se den. Men skarp er den, så vi kjenner den godt når vi putter fingeren i munnen hans. Karsten har jo siklet som en hvalross (sikler hvalrosser?) i mange måneder nå og har gnaget manisk på alt han har sett. Så har jo trodd at disse tennene har vært på vei lenge. Han har gnaget ganske mye i dag også, så det er jo mulig at tann nummer to som plager ham litt?!

 

Nå skal jeg sende en skrytemail til bestemødrene for å fortelle om tanna! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS. Joda, ammingen går greit foreløpig, han har enda ikke forsøkt å bite. Men jeg er litt obs nå når jeg ammer, sitter klar til å dra han inntil... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den første tanna :o) Og ålinga:o)

Her var det sambo som "oppdaget" den første tanna,du kan tro han var stolt når han ringte og fortalte at Patrick hadde fått en tann. Er som regel jeg som får oppdage nye ting siden jeg er hjemme.

 

Patrick fikk sin 4 tann i natt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...