Gå til innhold

Mer mat.. Hvilket pålegg har dere gitt til nå?


Luni og go'gutten =)

Anbefalte innlegg

Skal man være så forsiktig med kumelk at vi ikke skal gi prim, gulost ol? Kan jeg gi fiskepudding f.eks?Hva slags pålegg kan man egentlig gi til disse nå?

 

Hehe, så masse en lurer på.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror man kan gi pålegg med melk i... Man kan jo starte forsiktig med yoghurt om man vil, så da må det vel gå bra med pålegg med melk i...

Jeg har jo bare forsøkt så vidt med brød og da brukte jeg leverpostei og fruktmos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å variere pålegget litt, så han ikke skal bli lei. Han har fått fiskepudding, leverpostei, smøreost, prim og syltetøy. Litago prim med jern er favoritten:) Det er mye sukker i prim, men litt innimellom kan de jo få det.

 

Jeg tror det bare er ren kumelk som drikke man skal vente med til de er rundt ett år. Men er ikke helt sikker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaviar er favoritt her. Er jo litt salt og har mye smak, så jeg smører tynt, tynt...

 

Ellers blir det leverpostei (Stabburet sin har ikke melk) eller fruktmos.

 

Velger å være litt forsiktig med kumelkproteiner til han er ca 9 mnd (tror jeg), så ost, prim, og annet med melk har jeg ikke gitt (men pappa'en har gitt han is, det er jo både melk og egg i det! Ja, ja, disse pappaene......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte prim med jern i og smøreost her om dagen, men ga det ikke da jeg kom på at det var melk i det. Men kanskje jeg skal prøve. Leverpostei var favoritt, men nå tror jeg han er lei.

FRUKTMOS er best uansett. Han lyset opp i øyne og armer og bein går når han ser glasset hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...