Gå til innhold

Veldig rare tester..Hjeeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Prøver å bli gravid, endelig har vi begynt, bestemte oss for det for ca 14 dager siden.

Her er saken: Igår tok jeg en Clearblue digital graviditetstest, den viste "Gravid", men så tok jeg en strimmel å der kom det bare en strek, altså ikke gravid.

Kjørte til apoteket og kjøpte forskjellige graviditetstester som jeg tok med en gang jeg kom hjem (new generation tror jeg den het) , og resultat: Clearblue digital viste "gravid" igjen og dei to andre som var strektester visste bare en strek.. ikke gravid...

Nå er det tidlig morgen og jeg har tatt tester igjen med samme resultat: Clearblue digital stod det gravid mens dei andre strektestene var negative.

Hva skal jeg tolke dette som? Må nevne det at jeg har hatt veldig ømme bryster dei siste dagene og litt "murringer i magen, spesielt høyre side, og av og til kommer det på venstre side og. Og jeg får også en rar følelse i magen når jeg ligger ryggen, ikke vondt, men noe jeg aldri har fått før.

Kan noen hjelpe og si hva dere tror av erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ventet litt og tatt en vanlig CB tror jeg.

Men er du sikker på at du har tatt dem helt riktig?

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne annet enn at du er gravid :o)

Skrevet

Ja jeg samlet urin i en ren plastkopp og dyppet testene i det, til max linja på testen selvfølgelig.

Kan ikke forstå noe annet at jeg gjorde det riktig.

Viss det nå viser seg at det slår ut positivt på en vanlig CL (ikke digital)

hva bør jeg gjøre følgende?

Føler meg helt grønn i en alder av snart 30 år, har jo ikke gjort dette her før...

Skrevet

Da forteller du den gode nyheten til mannen din, dere jubler og feirer litt, nyter følelsen av å være gravid!! Så ringer du etterhvert legen for time:)

Jeg kan heller ikke skjønne annet enn at du er gravid, så lenge CBdigital viser GRAVID:) Og det høres jo ut som du har tatt de helt riktig, og hadde du ikke tatt de riktig hadde du ikke fått opp resultat heller:)

Så jeg prøver meg på ett stort GRATULERER:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...