NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Går nå på tredje natta med maserier.. Lå på sykehuset i natt (grunnet hjerteslaga til babyen..).. Men det stabiliserte seg. Men da tøyde han ene legen meg, å da blei dem bare værre. Hadde rier med alt fra 5 til 10 min. mellom. Så ingen søvn nå på tre dager (duppa litt av på dagen etter første natta).. Men disse riene har ikke særlig effekt.. Har visst en åpning nok til to fingre, men det sier meg ikke så mye.. Men i dag fikk jeg med meg en innsovningstablett og noen paracet.. Men det hjalp heller ikke.. Å har fortsatt rier med max 10 min. mellom.. Men det er ikke nok til å starte fødselen alene.. Så snakka med de på føden igjen, om hvor lenge jeg må gå sånn.. Er jo dødssliten! Så om fødselen skulle starte om noen dager, så er jeg sikker på at jeg ikke klarer å få ungen ut uten hjelp.. Noen som har vært borti det samme og blitt satt i gang? Erfaringer? Skulle ringe tilbake etter vaktskifte i dag til mårran, og høre med dem.. Håper inderlig at dem setter i gang fødselen jeg nå asså.. Å er det noen som har blitt tøyd å bare oppnådd maserier?
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Ja - om det er det samme som å bli "strippet" - ble det på onsdag, hadde da maserier i 12-14 timer, og så var det stopp.... Ny ktr på fredag, da hadde det vært nærmest ingen effekt av strippingen. Skal sette i gang fødsel i morgen om ingenting skjer. Da er jeg 11. dager over termin. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Hei.Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg synes du skal fortsette å mase på de. Be om å bli satt i gang og si at hvis det ikke skjer noe kommer du til å bli for sliten til å føde.Ikke for å skremme deg, men det skjedde meg.Jeg ble satt igang etter to døgn med rier (to uker på overtid), men da var jeg så sliten at det endte med keisersnitt. Noe som ble en veldig positiv opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå