Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Eg va å så på ammebh, fant ingen som passa:( Alle va alt for små til meg, prøvde mange forskjellige strellser, men cupen var alt for liten:( Har til vanlig 80F-85F. (80 passer perfekt rundt, men må opp til str85 for å få cupen til å passe bedre no etter at eg bei gravid) Eg har prøvd 90, men da tyter di ut på undersidene. Noen som vet om noen butikker som selger G-cup??
plutseligbolle Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Hei på deg! Jeg har også store gravid-mugger. I dag fikk jeg amme-bh fra Mamma og meg www.mammaogmeg.no i posten. Den er i ULL og i med F-cup. Virker bra, men vet ikke om den vil passe når melka kommer....Jeg har brukt DD i det siste men det har blitt for smått. Ikke lett dette!! Nå søkte jeg på nettet og fant ut at www.underverker.no/ har G-cup! De har visst bare opp til 80 rundt, men du kan kjøpe bh-forlenger på Lindex eller mammaogmeg.no, så er den saken biff. www.mammashop.net/ har opp til H-cup. bh-forlengere har de også. Takk for at du spurte, nå ser jeg lysere på tiden framover!!!
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 Heisann!! Tusen takk for tipset! Supert at d bare e 80 rundt, d e jo d som passe best når eg ikkje e gravid:) Men skal kjøpe en bh forlengar også, lurt å ha, bha e jo så forskjellig, nån som e 80passe perfekt, og nån e litt forsmå! No blei eg skikkeli gla! *you made my day*
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Hei! Jeg kjøper mine BHer på www.bravissimo.com. Jeg bruker 60G til vanlig, H nå i svangerskapet. Og det får jeg ikke i butikk her jeg bor. Hvis du går til en spesialbutikk, så finner de ut akkurat hvilken str du skal ha. Husk at BHen skal gi støtte også, og det gjør den hvis du har riktig str i omkrets. Tror mange bruker for stor omkrets og liten cup... Og så kan du kjøpe billigere på nett når du vet str ;0)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 Thanx:) Fikk nok støtte med 80F bhåene, men måtte øke omkretsen fordi eg ikkje fant større cup, men no veit eg jo at d bare e å bestille, og at dem har 80G *lykkehopp* Blir så gla at d e andre der ute me samme problemet, da føle man seg liksom ikkje så aleina:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå