Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Hei Synes dette er sååååå rart. Har ikke spist noe søtt på en uke nå (er 4+4). Før jeg ble gravid spiste jeg som regel sjokolade med kaffe til frukost og alle som kjenner meg vet jeg er glad i søtt. Nå blir jeg kvalm av å se på sjokolade heheheh spiser kun salat. har egentlig alltid vært glad i kylling salat med pesto og nå har jeg dilla på det. Alle måltider er kylling salat nå hehhehe. Kan ikke skjønne at siden jeg fikk vite at jeg er gravid så har jeg gått opp fra 55 til 56 kg og synes det er skremmende.
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Sånn er jeg også Er 5+3. Jeg som også er tidligere sjokoman har totalt mistet lyst på sjokolade. Og søtsaker i det hele tatt. Blir kvalm bare jeg tenker på det jeg. He..he..
mamamaria Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Same here... Vanligvis ELSKER jeg sjokolade, men helt siden begynnelsen av svangerskapet så ble jeg kvalm bare av tanken på sjokolade. Jeg er nå halvveis i svangerskapet og det er veeeeeldig sjelden jeg tar en liten bit sjokolade, har kanskje spist totalt 50 gram eller noe i hele svangerskapet, men føler meg absolutt ikke fristet til å spise det. Siste svangerskap var totalt annerledes, da spiste jeg en STOR melkesjokolade stortsett hver kveld!!!! La på meg altfor mye og da som jeg ikke fikk av etter svangerskapet :-( Har ennå ikke gått opp i vekt denne gangen!
spirenr 2 er gutt! Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Signerer her jeg. Gikk fra å være sjokoman til å bli helt deppa hvis vi ikke har frukt i huset!! Samme hva slags frukt, bare det er innen rekkevidde. Spiser salte ting utenom - men det har jeg alltid likt og vil ikke si jeg har dilla på det.
Gjest Ut på tur Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 jeg droppa alle søtsaker de første 12 ukene... og pepsi og kaffe...var ikke godt
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Sjokolade er ikkje æsjjjjj!!!!! Eg diggar sjokolade!!!! Eg diggar Cola!!!! Eg diggar slike rosa, søte og mjuke ting i smågodtdisken!!!! Sukker har og er alltid lika godt....og enno betre no!!!! Veit det ikkje er bra for meg eller minsten, men klarar ikkje lata vera. Kan dre.. viss nokon prøver å stoppa meg. Lyg til alt og alle rundt meg....Huff!!! Stakkar unge....med ei mor som er so svak og ikkje klarar ta ansvar..... Vart de skremde no? Eg er berre ærleg..... :I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå