Gå til innhold

help!!!! kan d være to??

Tre tette!   *07+10+11*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Slik tenkte jeg både med snulla og med magen nå...med snulla blei magen enorm med engang,- kjøpte mammabukser i uke 7! Du kan tro jeg var nærvøs! Men så blei jeg så kvalm, og mista matlysta, og lufta forsvant jo også, så da forsvant hele magen, og kom ikke tilbake før lenge etter. Og i begynnelsen nå så har jeg hatt skikkelig noia, for hvis du ser på bildene mine så er jo magen min SVÆR!!!

Men nå har jeg roa meg...for jeg har opplevd det før, og snulla var jo ingen tvilling. Så er det jo slik at magen blir litt større andre gangen, og da spesielt hvis man nettopp har fått unge!:P Men jeg hadde det altså sånn med snulla, men hun var aleine...er rart hva luft og vann kan gjøre!

det er vanlig å få mage tidlig, som så forsvinner igjen, pga hormoner.

Men dersom livmoren krabber over skambeinet på et tidlig tidspunkt er det grunn til å ane at det er to.

Men det skal sies, alle lurte på om jeg skulle ha tvillinger og.. for magen var større rundt uke 8 enn den var rundt 18 uker! (den forsvant igjen rundt 12-13 uker, og kom lissom ikke tilbake før 18-19. nå i uke 23-24 har jeg plutselig fått skikkelig gravidmage. )

Så for meg var det bare hormoner, for her er det bare en:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...