Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Frikk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig over det, og det er jo kjempe søtt.

Frikk Sivert

Frikk Peter

Frikk Sebastian

Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frikk er fint og tøft, men såpass spesielt at dere må være forsiktig med dobbeltnavn. Frikk Sivert går - de andre synes jeg ikke noe om. Bare Frikk eller:

Frikk Magnus

Frikk Simon

Frikk Jarle

Frikk Erlend

Skrevet

Åssen forsiktig da mener du?

Skrevet

Forsiktig i den forstand at det ikke blir komisk. Vetle Frikk nærmer seg det komiske, for eksempel. Men for all del, jeg synes det er et fint navn.

Skrevet

Synes Frikk var et fint navn! men synes det passer best alene... Vanskelig å finne et egnet mellomnavn til et såpass typete navn som Frikk. Synes ikke alternativene dine passet sammen med Frikk på en måte, ble litt rart for meg.

Skrevet

Frikk er kjempefint! Trenger ikke noe mellomnavn, syns jeg.

Skrevet

Frikk=freak på engelsk, så kanskje ikke så heldig?? :)

Skrevet

synes Frikk er kjempefint,men det rimer desverre veldig på et stygt ord som kan føre til mobbing.Dumt egentlig..

Skrevet

Kjenner to som heter Frikk, far og sønn. Kjempe fint navn! Synes vel også at det er best alene, men så har jeg heller ikke forsøkt å finne noe som passer. Det finnes sikkert en god kombinasjon. Lykke til!

Skrevet

dette synes ikke jeg var så fint. litt sånn "nå skal vi finne på et spesielt navn"

likner litt på ordet frekk rett og slett.

men hvis dere liker det så hvorfor ikke, det er opp til dere hva barnet skal hete.....

Skrevet

Frikk er et finfint navn synes jeg, men jeg synes også det er et navn som passer best alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...