Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 3. mars 2007 #1 Del Skrevet 3. mars 2007 ... de klarer å klatre ut av sprinkelsenga si, og klarer og lukke opp døra selv, og lister seg lydløst ut av rommet og oppdager deg i stua der du sitter med godte-skåla og dytter inn sjokoade etter en dags fullført arbeid? Fortvilet hjertesukk fra meg nå... For hvem vil vel sove når mamma har sjokolade? Og at mamma legger meg, jeg løper ut i stua, mamma jager meg inn på soverommet, og jeg løper inn igjen i stua er en fantastisk gøy lek! Morsomhetsfaktorern blir større for hver repitisjon. Og mens vi snakker om det, har min gutt evnen til å være musestille? For det er faktisk helt nytt for meg! Han er aldri det ellers på dagen. bare når han står helt stille i stuedøra og gliser forventningsfull, fordi jeg skal sende han på rommet sitt, så han kan komme ut igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 4. mars 2007 #2 Del Skrevet 4. mars 2007 Hahahahahahahahahahahahahaha, den var fin!!! Hehe, ja de kan når de vil!! ;o)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 4. mars 2007 #3 Del Skrevet 4. mars 2007 Hahahahaha! Her i gården kalles slike episoder "Snikende tiger";) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 5. mars 2007 #4 Del Skrevet 5. mars 2007 heheheh så moro da... morogutt du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 5. mars 2007 #5 Del Skrevet 5. mars 2007 Heeeeee, en liten morsom gutt du har da. Heldigvis har ikke Siri lärt dette med å klatre ut av sengen enda, men det kommer sikkert en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 5. mars 2007 #6 Del Skrevet 5. mars 2007 Hahaha... Du får sette opp noe som skramler forran senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 5. mars 2007 #7 Del Skrevet 5. mars 2007 hehehe=) Her har heldigvis ikke Simen lært seg det med å klatre ut av senga,men er veeeldig flink å stå opp om morgen når han har kommet over i vår seng,da står han opp å er kjempeflink til å lukke igjen dørene etter seg,så til slutt hører vi bare noen rop fra stua,og der står en liten gutt og roper for full hals: HALLO!!! (liksom,er det ikke på tide å stå opp nå..? ) =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 5. mars 2007 #8 Del Skrevet 5. mars 2007 Parallell-barnet vårt kommer til pappa'n sin og roper "Aufstehen!"... Jawohl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå