Gå til innhold

noen som har tatt utredning på Medicus i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Er fortsatt litt forvirra jeg...

Spm jeg har skjønt det, så kan man ta utredning både hos medicus og st.olav. Medicus er privat når det gjelder prøverør, men man får støtte fra det offentlige når det gjelder gynekologi og slikt.

Kan jeg da ta utredning der, for så å søke (hvis vi trenger det) til prøverør enten privat (medicus) eller offentlig.

Eller lønner det seg å ta utredning på St. olav, hvis man fortrinnsvis ønsker offentlig behandling.

Jeg har vært hos gynekolog en gang hos medicus, og ble henvist til St. Olav derfra. Dette fordi jeg ønsket det selv, men jeg trodde jeg måtte til St.Olav. Lurer på om jeg kan ha misforstått hele systemet....

Altså; dersom det er hipp - som - happ hvor jeg får utredning (med støtte fra det offentlige), på hvilken plass går det kjappest....

Må velge en plass. Akkurat nå er jeg på venteliste til St.Olav, mens jeg kanskje får pergo el ny time på Medicus.

Håper på svar fra noen som vet (:

Fortsetter under...

Var jeg deg hadde jeg uansett tatt utredningen hos Medicus !

Da det faktisk var ventetiden på utredningen som for meg tok mest tid på st.olav !Dessuten,på Medicus vet jeg du er i de beste hender !Lykke til !

Jeg tar utredninga på medicus.......for oss er det sædkvaliteten som er problemet- så jeg trenger ikke veldig mye utredning da. Jeg har tatt blodprøver og neste uke skal vi inn til samtale med dem for å høre resultater på prøvene- og se om jeg trenger noe mer utredning +snakke om behnadling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...