Gå til innhold

Huff, søtsaker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt så glad i søtsaker i det siste. I begynnelsen av svangerskapet hadde jeg ikke lyst på noe søtt i det hele tatt, men nå er jeg helt vill etter kake og sjokolade og alt med sukker i. Jeg har ikke lyst til å få en kjempediger og geara baby, men jeg klarer ikke å styre unna søtsakene. I tillegg er samboeren min veldig glad i is o.l. så det er alltid noe innen rekkevidde. Det er jo ikke sånn at jeg sitter og stapper i meg hele tida men en gang om dagen minst blir det en søt dose. Jeg er i uke 34 nå. Er det noen som har noe godt råd eller trøst å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også på dette med alt som er søtt. Spesielt sjokolade og etter jeg har soist middag. Spiser hva som helst bare det inneholder masse sukker...

Jordmor rådet meg til å spise druer. Eneste frukten som er søt nok sa hun. Syntes ikke det hjalp så mye. (er jo ingenting som kan veie opp for sjokolade...NAMMM)

Kan hende det funker for deg.

Lykke til!

Hilsen godtegrisen med sjokolade kick hele tiden ;o)

Skrevet

Jeg har også fått det sånn de siste dagene - har tre uker igjen nå, og unner meg litt innimellom, men tenker på det for hvert tygg.. Så det blir litt sånn at jeg bare må gjøre det, samtidig som jeg ikke nyter det pga samvittigheten.. Pokker også!

Skrevet

Jeg spiser druer også altså, og annen frukt, alt som er søtt er godt. Jeg nyter det men tenker at det ikke er så bra. Ikke frukten altså men sjokoladen.... Samtidig har jeg jo fått vite at jeg skal kose meg......Ikke lett å være den perfekte mor.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...