Gå til innhold

BarniHodet

Glajent@ med baby utenfo magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere holder på som oss.. Hopper av i svingen.. Hopper han av lenge før utløsningen? Her går blir det senere og senere for hver gang...=) Har ved flere anledninger merket litt sæd i nærheten av xxx men har ennå ikke blitt gravid. heheh Men det kan jo raskt skje om vi har sex de rette tidene nå da, men det passer han på da...=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Ble saa glad da jeg saa du hadde skrevet rett til meg.. hihi

Skal vi se... Han hopper av like foer, mannen min, ja. Men jeg har ikke oppdaget noe saed i naerheten, som du sier. Han har veldig til kontroll, desverre, og jeg har ikke blitt gravid paa disse tre lange aarene. Og vi passer IKKE paa tidene! Gaar med et bittelite haap i bakhodet hver mnd, men det ender alltid i en stor skuffelse... Har til og med vaert borti tanken paa at jeg kanskje rett og slett ikke KAN bli gravid.. Frustrerende dette her, ja...

(Saa du er sykepleier.. Jeg ogsaa! Men er utdanna her i Spania, hvor jeg ogsaa for oeyeblikket sitter bitter og arbeidsledig...)

Lykke til da du!

Klem!

Skrevet

Hei. Ja det er mange av oss sykepleiere. Jeg har 50% jeg da, men jobber mer enn 100 for tiden. Men det er veldig greit for da blir det jo mer penger..

Vi hadde sex i dag, selv om han viste jeg har eggløsning snart.. (2 dager til!) Og når vi var ferdige sa han OJ!! du har sæd i musa! Blir du gravid nå blir jeg sinna! Og så måtte jeg gå å dusje, for han trodde det kunne motvirke graviditet. hehe. Stakkar.. Livredd han nå..

Men håper egentlig at jeg ikke blir gravid denne mnd fordi jeg vil ikke ha barn født så sent på året. Men et barn er jo altid velkomment da..=) Så får håpe det skjer snart!

Han hadde tidligere veldig kontroll, men i det siste så har det blitt mindre av det.. hehe

Skrevet

Haha... jeg maa le litt... Hvis han blir saa livende redd faar han jammen vaere litt mer forsiktig selv da! For en ting er at det er begges ansvar og blablabla, men i akkurat dette tilfellet er det jo bare han som kan noe med det, og maa vaere mer forsiktig..

Men du blir da sittende der med haapet ditt da... Tror nesten bare jeg krysser fingrene for deg, jeg.. Men ikke bli skuffa da, hvis tanta dukker opp likevel... Jeg bare vet hvordan det der er.

Dere faar ta en alvorsprat, tror naa jeg. Han kan ikke holde paa saann! Ikke bra for noen av dere.

Lykke til!

Skrevet

Vi har akkurat hadd oss en alvorsprat. Da kom han fram til at et år er tingen. Da skal han være med på å prøve... Men sier også at hvis ting skjer, så skjer de.. Så så sint kan han ikke bli.

Jeg føler meg rimelig sikker på at tanta dukker opp jeg da. For slik flaks har ikke jeg. Det er ikke helt meg det. hehe

Skrevet

Men saa bra det der da!!! Det hoeres jo supert ut! Et aar er jo ingenting det. Imens kan du f.eks tempe deg og bli kjent med el-slimet og alt det der, saann at du har kontroll naar tida kommer til aa proeve.

Godt aa faa hoere noe saant ogsaa da, at "skjer det, saa skjer det". Faar ikke det jeg, nei....

Saa jeg gleder meg paa dine vegne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...