Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lite liv på denne siden altså.. Er det bare jeg som er innpå her støtt og stadig bare fordi jeg er utålmodig og trenger å høre om andre i samme situasjon? Hehh.. :) Når vi ble enige om at vi skulle prøve å få barn i mars-april en gang (vi ble enige om dette i august en gang), og der og da synes jeg det virket utrolig kort tid til.. Men nå som det egentlig begynner å nærme seg, så går jo tiden så utrooolig tregt, og det virker egentlig ganske lenge til... Det skakke værra lett :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8474924-jeg-er-ut%C3%A5lmodig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og da går det kanskje like kjapt for oss som venter til høsten igjen og da... Håper jeg.. er ekstremt utålmodig jeg og. Folaten er alt på plass for å si det sånn.. litt i ferd med å gi opp ventingen enkelte ganger ;)

Til Barnkanskje? Jeg vet...så egentlig er det jo lov..men det var disse hersens pillene da vettu :/ I dag snakket jeg med en venninne jeg ikke har pratet med på en stund, og hun kunne fortelle at hun var gravid. Kjempekoselig - men du kan tro sambo fikk høre det etterpå: "ååå..nå er hun gravid og!" Heh... Off og off..er nå rart med det :)

Så deilig å se en anelse liv her forresten!! :):)

Jeg er jo stadig innom og kikker! Men enig i at det ikke alltid er så mye liv her inne. Er ikke alltid jeg har så mye å komme med selv, så jeg skal vel ikke klage akkurat... Men hva mener du med disse pillene? Er ikke kroppen helt med etter pillestopp eller?

Annonse

Hehe.. rundt meg yrer det men enten gravide, mødre eller prøvende så lett å la seg drive med ja... Og er nok en som hører det her hjemme og! Men han er vel neppe den som holder igjen så må nesten passe meg for å bemerke andres situasjon for mye.. hehe.. Må vente til økonomien stabiliserer seg litt virkelig. Orker ikke tanken på å skulle klare meg på en lønn i et helt år!!!

Koselig at det begynner å livne litt her inne ja. Ser jo at det er en del som er innom ;o) Selv er jeg stort sett innom et par ganger daglig. Er veldig nysgjerrig på om det kommer innlegg etc, men har vært ganske stille en stund,.

Håper pillene kommer seg kjapt ut av kroppen din! Har jo hørt om noen som blir gravide til tross for piller så er utrolig variert hvilken innvirkning den har på sykluser. Har det kanskje noe med merket å gjøre`???

Jeg holder på å fullføre siste brettet, så jeg kan vel ikke klage på at jeg ikke er gravid enda.. heh.. Tar siste pille om få dager og da er det fullt kjør :P Men har seff første el den helgen vi er på hytten med min familie da.. så spørs om det blir noen snik-befruktning der.. :/ (er rimelig lytt der)

Jeg er innom daglig også, men har ikke så mye å komme med egentlig da. Sitter jo bare her og venter og venter og VENTER og... Bra det bare er halvannen måned til prøvestart! Gleder meg så masse! Håper det går fort. Er liksom innstilt på at den skal sitte 1pp, men det skal jo litt til og da... Skal på en konferanse i juni. Konferanser innebærer alltid masse alkohol til middag osv. Dersom jeg er blitt gravid allerede da må jeg finne bra unnskyldning for å ikke drikke alkohol. Omtrent hele gruppa mi er med og jeg vil jo ikke at de skal vite det før etter 3mnd. Grubler mye på det om dagen da skjønner dere :) fant ut et bra guttenavn denne uka også, så nå har vi både gutte- og jentenavn klart. He he :) Velkommen tvillinger! Hihi.

Vi og har både gutte- og jentenavn klart.. tror vi ihvertfall, men vil nok se bebisen an først. (ble dessuten litt skeptisk da jeg så at det ene navnet lå på topp-listen) :/ Ellers kjenner jeg meg igjen i det å være innstilt på at vi skal bli gravide på første forsøk.. Kjenner at jeg egentlig er ganske sikker på det... Men det kan jeg jo slett ikke være! Glemmer det innimellom.. men er lov å håpe da :) Lykke til!

Heihei :)

Me er flere som er utålmodige her ja. Eg kasta pillene for ei uke siden, har el på lørdag, så me har allerede begynt da, men vil at det ska skje nå! Me skulle egentlig vente til august, hadde planlagt den lange turen til Italia, men både eg og samboeren min klarte ikkje å vente lenger...

Hehe..

Vi bestemte oss for baby-making april 2007 allerede januar 1006, men selv om vi har fått over et år å modne tanken på aå har jeg fremdeles kalde føtter. Gledegruer meg litt liksom. Er redd for at jeg kommer til å føle meg for ung og angre på at jeg ikke nøt mer av ungdommen min. Er jo bare 24. :) Det kunne nok vært gøy å jobbe noen år først også og ha god råd til å reise osv. Har aldri vært i Asia enda... :)

Samtidig ønsker jeg meg jo veldig en liten en.. :P Huff.. det er så vanskelig dette!! :) har lyst på 4 barn, så da bør jeg jo starte snart... Eller? :)

Annonse

Hehe jeg er innom her flere ganger om dagen for å se etter liv men det går smått ser jeg:) Vi hadde i utgangspunktet bestemt oss for å prøve i mai/juni, men vi har så lyst på en krabat begge to at vi framskynder det litt. Samboeren gjemte pillene mine her en dag, hehe, sa at jeg fikk dem tilbake hvis jeg fant dem. Etter en stund skjønte han at det ikke bare var å slutte å ta dem når som helst så han måtte bare si hvor de var. Og han hadde gjemt dem godt :D Så nå slutter jeg med pillene i april og håper det ikke tar veeldig lang tid før det blir krabatspire:) Har begynt å knaske folat også:)

I går snakket vi litt om navn, heldigvis syntes han forslagene mine var fine navn:) Har ikke hørt noen forslag fra han enda da men han hater forsåvidt å bestemme så han ville nok høre mine først. Hehe..

Det er forresten baaare å sende en melding eller ti til postkassa mi her, bare koselig det :) Bor i Trondheim forresten, flere som gjør det?

Jeg og er inne mange ganger for dagen, ihvertfall nå som jeg er sykemeldt og denne hersens bihulebetennelsen ikke vil gi slipp...Grynt. Også titter jeg innom "bli gravid-forumet" fra tid til annen og blir rørt hver gang jeg ser at noen har fått en fulltreffer.. :) Gleder meg stort til prøvingen, men blir litt skremt når jeg leser på div. forum.. Virker som det er så utrolig mange som mister tidlig i svangerskapet.

Tok dessuten en sånn el-utregningstest her et sted, og ifølge den har jeg min første el påskeuken. Dvs. når vi er på hytten med hele min familie og slekt. Jaddah, da blir det vilt i sengehalmen tenker jeg..ehhm...? Blir sånn snik-sex det da, så kanskje får vi en snik-bebis.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...