Gå til innhold

Magen henger.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er idag 39+3 og føler at magen henger...Ikke magen direkte...Hvis jeg da "klyper" da fra navlen og ned til der de lager keisernsnittet,kan jeg kjenne at det er mykt(eller det er fett...?). Trudde magen skulle være småhardt under hele svangerskapet....Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kan klype i noe "valker" der ja... men ikke ellers på magen, hadde litt å gå på fra før av da...

Skrevet

Obs..kom borti anonym...Iallefall,jeg hadde litt å ta i fra før av også,men da jeg var kommet til 30 uke,så var magen altså litt mer "strekt" akkurat der. Men kanskje det har noe med at ungen har sunket????

Skrevet

Ja kanskje det? Kan klype mer på venstre siden enn høyre, og hun ligger mest på høyre side!

Skrevet

Jeg har oppdaget akkurat det samme, at nedeste del av magen liksom henger litt. La merke til at det var likt på svigerinna mi like før hun fødte. (Så her krysser jeg fingrene for at det er et godt tegn og at huleboeren snart har tenkt seg ut).

Skrevet

Har åsså litt "heng" nederst, har bestandig hadd litt mage, men trudde liksom at når magen sank, skulle det bli hardt der nede? Syns det høres mest logisk ut men... e 36+3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...