♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. mars 2007 #1 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei på deg Sara66. Tusen takk for hyggelig visitt på ass.befr. Jeg har vært innom her og smuglest med jevne mellomrom,men håper snart å få "alibi" for permanent opphold...Men veien hit har vært lang og kronglete,men desto større grunn til å ikke gi seg...C";). Jeg husker ikke hvor langt på vei du var kommet nå....? Men håper svangerskapet så langt har vært problemfritt og greit.At du kan nyte tiden med å være gravid,og er frisk og rask nok til å glede deg over magen...Kanskje strikker du noen små yndige plagg også...? Kanskje vet du også om det er en gutt eller jente der inne? Jeg gleder meg i alle fall med deg,og alle våre medsøstre her inne.Håper jeg får tilbringe litt tid med dere her om litt... Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8474671-sara-66-c/
sara66 Skrevet 4. mars 2007 #2 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei igjen vilsågjerne! Tusen takk til deg også, - som alltid på plass med et hyggelig svar! (Forstår igrunnen ikke at du har kapasitet til dette, - pass nå på deg selv også!) Jeg vil være den første til å ønske deg velkommen hit når du får en positiv test, - og det håper jeg du får innen kort kort tid! Selv er jeg kommet til uke 13 nå. Det har gått raskere enn jeg trodde, -til å begynne med syntes jeg ukene gikk forferdelig sakte. Har vært ganske kvalm i noen uker nå, men det skal vel begynne å gi seg snart. Tok en duotest forrige uke som ga redusert risiko, så vi prøver å slå oss til ro med at alt er bra. Vi vet ikke hva det blir ennå, vet ikke heller om vi skal finne det ut før det blir åpenbart... ) Ønsker deg lykke til videre med sprøyter og uttak! Vi gleder oss til du kommer over hit!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8474671-sara-66-c/#findComment-8477187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå