Gå til innhold

Sara 66 C";)

♥♥Vilsågjerne♥♥

Anbefalte innlegg

Hei på deg Sara66.

Tusen takk for hyggelig visitt på ass.befr.

Jeg har vært innom her og smuglest med jevne mellomrom,men håper snart å få "alibi" for permanent opphold...Men veien hit har vært lang og kronglete,men desto større grunn til å ikke gi seg...C";).

Jeg husker ikke hvor langt på vei du var kommet nå....?

Men håper svangerskapet så langt har vært problemfritt og greit.At du kan nyte tiden med å være gravid,og er frisk og rask nok til å glede deg over magen...Kanskje strikker du noen små yndige plagg også...?

Kanskje vet du også om det er en gutt eller jente der inne?

Jeg gleder meg i alle fall med deg,og alle våre medsøstre her inne.Håper jeg får tilbringe litt tid med dere her om litt...

Klem fra

Fortsetter under...

Hei igjen vilsågjerne!

Tusen takk til deg også, - som alltid på plass med et hyggelig svar! (Forstår igrunnen ikke at du har kapasitet til dette, - pass nå på deg selv også!)

Jeg vil være den første til å ønske deg velkommen hit når du får en positiv test, - og det håper jeg du får innen kort kort tid!

Selv er jeg kommet til uke 13 nå. Det har gått raskere enn jeg trodde, -til å begynne med syntes jeg ukene gikk forferdelig sakte.

Har vært ganske kvalm i noen uker nå, men det skal vel begynne å gi seg snart. Tok en duotest forrige uke som ga redusert risiko, så vi prøver å slå oss til ro med at alt er bra.

Vi vet ikke hva det blir ennå, vet ikke heller om vi skal finne det ut før det blir åpenbart... :o)

Ønsker deg lykke til videre med sprøyter og uttak!

Vi gleder oss til du kommer over hit!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...