Gå til innhold

Hvor mye trykker dere på magen`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i perioder klemmer og trykker og stryker jeg en del... ihvertfall hvis jeg kjenner tydelige bevegelser... Kan dette gjøre noe som helst skade??? Regner nesten med det ikke gjør det, men må spørre forde :) Off drukket MØE brus ikveld, så hun har sikkert sukkersjokk inni der... Ingen tvil om at det er liv der i gården nå for å si det sånn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trykker ganske så mye på magen min. Håper ikke det er skadelig, for da er det litt synd i min baby... :/

Men regner med det ikke kan skade. Babyen har vel bare godt av litt stimuli fra utsiden;)

Skrevet

Hehe, her også... Champagnebrusen har rent ned på høykant, og det er full fart :o)

Klemmer og stryker endel på magen jeg også, trykker mest inn føtter som står ut på venstresiden ;o)

Skrevet

Hehe! her har det også stikki ut nooe "skarpt" no på venstre siden:) Kanskje brusen som gjør det? Mye kullsyre og sukker som gjør at rockefoten stikker ut ;) Godt å høre det ikke bare er meg:)

Skrevet

He he, Har en 2 åring som klatrer og "hopper" på magen av og til, men det er ikke skadelig, for den lille ligger godt beskyttet i fostervannet...

Tror ikke noen klarer å skade fosteret ved å klemme, dytte og trykke på magen ..

Jeg prøver ofte å kjenne etter om jeg kan kjenne om det er rumpa eller hodet som kommer "ut" av og til.. Men jeg synes alt kjennes likt ut jeg.. :-)

Skrevet

Je helt enig! Syntes det er kjempe vanskelig jeg og... Funnet ut hvor ryggen ligger lissom og tror jeg skjønner når rumpa stikker ut, men definitivt ikke 100% sikker.tror det er hælen som stikker ut når jeg kjenner harde bevegelser, men absolutt ingen aning. Min mor kunne visst telle tærne mine på slutten, det hakke jeg fått til enda, må kanskje først forstå hva som er hva :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...