Gå til innhold

-has- :o)


Luni og go'gutten =)

Anbefalte innlegg

Ta en titt inne på min side på piczo'n, helt nederst på sida ;o)

 

Og til dere andre som "sniktitter" på dette innlegget så må nok dere ta en titt også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

nå har jeg vært på besøk og lagt igjen en liten hilsen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :o)

 

Hehe, du kan tro jeg kikket to ganger på mannen din når jeg var inne på din side og, de har noen felles trekk :o)

 

Ooohja, Ørjan er fryktelig gjennomført :o)

Stakkars pappa'n har nesten litt prestasjonsangst for å kle på han, jeg er litt sånn der symmetri- og ting-skal-passe-sammen frik.. Ta Piczo-siden min f.eks, gud vet hvor mange ganger jeg har vært inne og rettet opp noen bilder som har vært noen millimetre for mye til høyre eller venstre :oP Men alle har vel en "rar greie", eller hva? *håpehåpe* ;o)

 

Kaffen din er veldig god, jeg har funnet ut at en skikkelig kosedrikk er å halvblande med vanlig Evergood :o) Da blir den litt drøyere og ikke minst.. ;o) Stakkars gubben (igjen..), han har fått noen olme blikk når han har nærmet seg boksen. Mor er litt sær på godsakene, jeg har sagt han får skaffe seg en egen hemmelig venn ;o)

 

Forresten, er nicket ditt en forkortelse av navnet ditt? Hvis jeg skulle forkortet mitt, så hadde det blitt -hsa-.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Er en stund siden jeg har vært her nå. Abbonementet på Norton Antivirus har utløpt, og ettersom vi ikke har fornyet det ennå har jeg ikke turt å logge på pc'n... =) Nå bruker jeg mannen min sin nye jobb-laptop. =)

 

Jeg er også opptatt av at ting skal matche, så jeg måtte le når jeg så deg beskrive deg selv (symmetri-og-ting-skal-passe-sammen-frik). Forstår deg veldig godt =) Og jeg blir sprø hvis det ligger masse rart på stuebordet, så jeg dro på Ikea og kjøpte bord med to plater. Mannen min trodde da det var fritt frem for å "rote" på den nederste platen, men fikk streng beskjed om at det skulle være ryddig der også. Hihi...stakkas mann =)

 

has er initialene mine ja....skikkelig oppfinnsom, skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...