Gå til innhold

November: hihi- ruller en kvart rull!


Grigri m/3 gutter

Anbefalte innlegg

I dag holdt Marius på å rulle fra rygg til mage, men han kom bare på siden, og så rullet han tilbake igjen. Jeg tror ikke han var ute etter å rulle heller, han skulle bare se hva som var over hodet sitt, så han bøyde hodet bak og buet ryggen og så ble det bare sånn.

 

Tenker han blir forskrekket når han en gang bikker over og lander på magen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemor her øver jevnt og trutt, men har ikke snudd seg fra rygg til mage enda. Hun ligger på sida, kommer faktisk rund med rompa også, men så blir hun liksom hengende igjen med overkroppen. Fra mage til rygg har hun rullet flere ganger, men vet ikke om det er tilfeldig eller planlagt... hun blir ihvertfall like overrasket hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eir har også begynt å øve seg. Hun ser på leker som ligger på siden av henne og løfter bena og "kaster" seg over på siden. Så blir hun liggende der å klage for det er jo armer og bein i veien slik at hun ikke kommer rundt. Så fornøyd når vi hjelper henne og hun kommer deg over da, men jeg hjelper ikke til så mye for hn må jo lære seg dette. Morsomt å se på da. Ligger der og kjefter på bitekrepsen sin for at hun ikke når den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med mini her. Ruller seg fram og tilbake til sidene, men har ikke kommet seg rundt enda! Men han er jo så fornøyd nå som klarer det her.. Så tenk når han ruller rundt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ta, øvelse gjør mester! I ettermiddag rullet hun fra rygg til mage. Ganske fornøyd med seg selv da ja. Og mammsen er selvfølgelig sååå stolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett at gutten vår trekker føttene mot seg, for så å slenge seg over på siden. Blir spennende å følge med i utviklinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...