Gå til innhold

sterk strek på el test nå,men er ganske sikker på at jeg..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Tror det går fint ann at el testen blir positiv en stund før ikm ja, de fleste som jeg har sett her inne har testet med el tester har fått positiv el test allerede lenge før ikm, så ja tror det er håp denne måneden!!

Ser vi har samme ikm dag. Jeg har litt trua på denne måneden, kroppen er helt annerledes enn de forrige pp' ene, og brystene føles helt merkelige, har en brennende/stikkende følelse i brystene, og da jeg skjekket dem i går så så jeg at brystvortene var blitt hovne og litt større. Har du prøvd lenge? Ønsker deg masse lykke til! Skal krysse fingra for oss!

Jeg testet svakt positivt med EL test 5 dager før IKM og med gr test tok det to timer før streken kom opp (5 dager før IKM).

LH ligner veldig mye på HCG og kan slå ut hvis man er gravid.

Annonse

jo takk takk....d er første pp etter SA. så 2 pp da...litt usikker på om jeg har el nå,men hadde el symptomer forrige helg....

jeg er veldig trøtt, men ikke ømme bryst,men de stikker innimellom...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx fingrene jeg og.....kan jo følge hverandre...når skal du teste????

Yes, det kan vi, vettu! Gøy å ta følge med noen i denne spennende og uutholdelige ventetida!! Er så utrolig utålmodig - det gjelder vel de fleste her inne! Tror jeg er på vei inn i et innbildt svangerskap hvis jeg ikke er gravid denne måneden! Trist å høre at du mistet. Hvor lang var de to siste syklusene dine? Mest sannsynlig hadde du el forrige helg ca. Jeg hadde positiv el test på dag 15, det var forrige mandag..Vi får vel bare være tålmodige, sukk!

ok, så nå at det var 1 pp etter sa. Mange er jo ekstra fruktbare rett etter at de har mista, så det er jo absolutt håp, men kanskje du skulle ha tatt en runde med mannen i kveld siden du likevel har en positiv el test, sånn i tilfelle syklusen har forskjøvet seg litt i denne pp' ene.

vi hoppet rett i køys i går=)=)=)=)

så tror ikke d blir noe i dag,d stikker sånn i magen min...gjort d lenge nå egentlig...siden onsdag....hadde slim med blod i stad,...festeblødning kanskje????

aha, da holder det jo godt hvis det var eggløsning du hadde i dag! Det kan være festeblødning, man kan også få blod i slim under el - da er man ekstra fruktbar eller så kan det hende at det var noen slimhinner som sprakk litt i går under sexen..Jeg holder en knapp på det første alternativet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...