25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 3. mars 2007 #1 Del Skrevet 3. mars 2007 Vi har to 10 og 12 år gamle biler. Ingen kan nå kjøres. Kommer meg ingenteder til uka. :(::(:(((( Koster 20 lapper å reparere uuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuu Hvordan skal man noensinne komme på forskudd til ferier når man har bil????? Jaja, bare måtte syte litt føre jeg skal på tv-rommet å titte på BG. Ha en god lørdagskveld videre alle julimammaer :)))99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 3. mars 2007 #2 Del Skrevet 3. mars 2007 For diverse reparasjoner på vår ene bil måtte vi betale 22.220 kroner - og da fikk vi seks tusen i rabatt:) Helt utrolig hva dette koster! De skulle ha et par tusen til for å fikse en pakning på vindusviskeren... Den får bare pipe litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. mars 2007 #3 Del Skrevet 3. mars 2007 Vi har en bil som er "bare" seks år... (Men så skal det være sagt at vi har Opel da, aldri mer Opel sier jeg bare!!) Har utrolig nok ikke vært noe feil på den det siste halve året!!! Jippi! Men hadde den på 120 000 service på mandag, rett under 10 000 kroner. Og det var fordi vi kjørte ned til Uddevalla, tre timer hver vei. Hadde vi tatt det i Norge så ville det blitt minst 15 000 kroner. Her i Norge koster det så mye at når vi spør på verkstedet om prisen så sier de bare fra så og så mange kroner... Så vi reiser til Sverige, vi, der lurer de oss i alle fall ikke! Og så får vi kjøpt med oss litt billig kjøtt hjem samtidig! o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja, bil er ikke gøy. Vi har en vi kjenner her borte og han er billig om han tar 20000, så jeg tør ikke tenke på hva ett vanlig verksted ville tatt. Sjekka prisforskjell på en 16 år gammel bil vi hadde til juli i fjor bare mellom Oslo og her på Blaker. Vi kunne bare kassert bilen om vi måtte bet de 12 de skulle hatt i Oslo, men her på Blaker skulle de ha 6000 for samme jobben så det er utrolig forskjell bare på steder i Norge. Ikke dumt å sjekke mange steder iallefall. AUDI skulle nå ha 19000 for å fikse på alt som var galt ved EU-kontroll nå pluss at de skulle skifte en defekt bryter som de må ha 8500 for. Helt utrolig. Blir spennende å høre hva han her borte tar for det samme. sikkert halve prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå