Gå til innhold

noen som har reist til syden med en 3 mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

han er nå 2 1/2 mnd.men vi skal reise til spania om 1 mnd tid. gruer meg litt,men håper det går greit.har ikke vert i syden før med en så liten baby.lurer på om jeg skal ta med bagvogna(er litt redd for at den skal bli ødelagt på flyturen)dessuten koster det vel ekstra å ta med vogn?husker ikke helt.var i syden når hun eldste var 7 mnd.men da kunne hun tross alt sitte litt oppreist i en litt mindre vogn,som ikke er såå tung og stor...kanskje det går å leie vogn der nede,noen som har prøvd dette??? dessuten ammer jeg ennå,og han er vel litt liten til å begynne med grøt...?vet at det ikke er lov til å amme offentlig alle plasser i utlandet,gjelder dette i spania også?

Fortsetter under...

vi var i syden (Kreta) da sønnen vår var 4 1/2 mnd og det gikk superfint. En perfekt alder å reise på, var jo så fornøyd i vogna hele tiden. Vi hadde med sportsvogna, slik at han kunne ligge flatt når han skulle sove. Hadde med solparasoll til vogna og strandtelt, så han lå i skygge hele tiden der under solparasol eller i skyggen. La han ofte på magen i vogna, så lå han og tittet på oss og de som badet. La han også på solsengen min, mens jeg satt der og passe han - under parasollen. Så fornøyd. Om kvelden sovnet han i vogna når vi gikk ut for å spise middag, bare bar han over i sengen når vi kom hjem.

Jeg ammet også hele tiden der nede. Det er jo så lettvindt.

- kontakt flyselskapet ditt og hør om du kan kjøpe plass slik at du får sånn seng på veggen på flyet. Sønnen vår sov i den og det var deilig når vi kunne spise i fred uten å ha han i fanget

- ta med solparasoll til vonga og gjerne et strandtelt også

- husk myggnetting og helseteppe

- ta med bleier, det er superdyrt i utlandet

Det var det jeg kom på i farta.... Se på reisedebatten så får du mange tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...