Nr4? 💓 Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Hei hei!!! jeg har akkurat testet positivt på testeren..tok an 3 ganger faktisk!! tror jeg er rett over4uker.. Lurte bare på om det er helt normalt å ha mesenlignende smerter i magen??kommer og går stort sett hele tiden. Dette er min første,så er ganske uerfaren ¨på dette området! Brystvortene er utrolig såre også!!
Nr4? 💓 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 takk skal du ha!blehelt bekymra for at det ikke skulle være sånn!! Vet du når en kontakter lege??når erførste ultralyd??
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 dytter på denne...dette lurer jeg på også...ganske ny i gemet selv
vero:o) Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 hei ja det er vist helt normalt..lurte på det jeg og nemlig...ingen så hadde fortalt meg det..hehe..avogtil kan jeg nesten ikke stå oppreist...
vero:o) Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 kontakter lege med en gang du finner det ut..ultralyd er vel ikke før du er 3md på vei ivertfall..
JonathanTheamamma Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Tror man får litt vondt fordi det lille frøet fester seg Er ikke alle som merker det.. Ul på sykehuset er mellom uke 16-18, hos jordmor/gynekolog kan man ta det tidligere (innvendig ul).
mamma og godguttene Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Hei hei :-) Gratulerer :-) Er helt normalt med litt menssmerter og stikkinger i magen. Er livmorbåndene som strekker seg :-)
Jippi!! Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 Er jammen meg godt å høre at det er flere som har det. Har også vært litt bekymret for det. Men litt "vondter" må vi vel regne med framover..hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå