Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag tatt en EL-test som g.test bare for morro skyld, for å se hvordan den slår ut

Det er dag 26/25 i en syklus på 28 dager. IKM på Tirsdag med andre ord.

Den ble sterkt positiv.. MEN, når jeg holder på med EL-testing, så blir streken mye svakere for hver dag, og den skulle ikke vært sånn nå... Skjønner lite, bare at jeg IKKE skal ha/har EL nå...

Ligger et bilde på nicket mitt, for den som er interresert.

Vil dere tolke for meg? Lurer på om jeg er gravid, men tar det med en klype salt pga prolaktintrøbbelet mitt...

(Har ømme pupper til de grader, mye magetrøbbel(sjau osv) hodepine, sliten og trøtt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Tror det kan være en god sjanse for at du er en av de heldige utvalgte denne måneden - det der var i allefall en positiv el test!! Lykke til!

Skrevet

ble litt inspirert jeg da stars84....tok en el test jeg og....d ble en veldig synelig strek=) hadde utslag på el test forrige uke,uke 8,så tror jeg hadde el da og ikke nå...har ikm 12mars....vet du om d kan slå ut allerede nå????

Skrevet

Har ikke peil jeg, jeg, Carina. Jeg spør her fordi jeg ikke har den villeste anelse selv... Er ikke så kjent med EL-tester, for har ikke holdt på med dem såå lenge. :-)

Skrevet

så spennende.....=)....vi får sikkre oss da...får ta en runde i senga da=) for og være på den sikre siden=)=)=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...