Gå til innhold

besøk fra 2 tri..please svar meg.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt over 14 uker, og tror jeg har begynt å kjenne liv...

For en uke siden kom livmoren min opp av bekkenet, etter det har jeg kjent svake svake dunk på to plasser helt neders i magen, det er alltid på de samme plassene, det er som en stryker meg lett invendig i magen, siden jeg er førstegangsfødene vet jeg ikke hva jeg skal kjenne etter.

Når tarmene mine beveger seg, ovenfor navelen, så promper jeg alltid etterpå..men det jeg kjenner nederst i magen er liksom anderledes, jeg bare føler det er babyen som sier hei til meg, men jeg kjenner dette kun når jeg ligger i sengen eller kjører bil..

Er det liv? dere som vet kan vels svare på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo veldig tidlig da, men du kan jo ikke se bort fra at det faktisk er liv du kjenner. Etterhvert vil det bli tydeligere, så snart vil det nok ikke være noen tvil ;)

Skrevet

Det er litt tidlig å kjenne liv i uke 14, men du skal ikke se bort fra at det er spiren som sier hei! Jeg er også førstegangs og kjente liv for første gang i uke 16! Jeg merket det bare viss jeg lå på mage på gulvet eller konsentrerte meg etter at jeg hadde lagt meg... Jeg trodde det var leemus i magen min, men det viste seg å være lillegutten min! :o)

Skrevet

Hei, du er jo tidlig ut da isåfall, siden du er førstegangs. Men er du heldig kan du kjenne liv fra uke 13-14.. spesielt flergangsfødende. De svake dunkene du kjenner kan absolutt være babien, og har du morkaka di liggende bak mot ryggen din, vil du kjenne den enda bedre.

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg kjennte liv i uke 14 når jeg gikk gravid....

Når jeg kjennte det så føltes det ut som en liten fisk eller lignende som sprellte til i magen. Veldig morsomt!!!

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 13 m hun første,ser det står på helsekortet.Husker jordmor sa det var fullt mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...