Gjest Skrevet 3. mars 2007 #1 Del Skrevet 3. mars 2007 Emma har to, min bror og mannens søster. Sofie har fire, min bestevenninne og hennes mann som er min manns arbeidskamerat, og et felles vennepar av oss som har 4 barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. mars 2007 #2 Del Skrevet 3. mars 2007 Karsten har fire faddere. Min søster og hennes ektemann og min manns tvillingbror og hans samboer... (Vi er faddere til min søsters sønn og til min manns sønn...) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #3 Del Skrevet 3. mars 2007 ? Dere er faddere til din manns sønn? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. mars 2007 #4 Del Skrevet 3. mars 2007 Hi, hi... Min manns brors sønn mente jeg!! :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 3. mars 2007 #5 Del Skrevet 3. mars 2007 De to eldste har fire, og Nora har tre. Har valgt innen nærmeste familien hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 3. mars 2007 #6 Del Skrevet 3. mars 2007 Jørgen har sine to tanter Det heter kanskje ikke faddere når han ikke er døpt, men vi hadde navnefest og da heter det vitner, men de har liksom de samme oppgavene om det er noen som holder på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twmt Skrevet 4. mars 2007 #7 Del Skrevet 4. mars 2007 eldste har 6, midterste har 5, og minste har 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 4. mars 2007 #8 Del Skrevet 4. mars 2007 Ørjan har 3 - min søster, samboers bror og en av mine beste venninner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. mars 2007 #9 Del Skrevet 4. mars 2007 5 - min lillesøster, mamma og bestevenninne, sambos tante og bestekompis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor030706 Skrevet 4. mars 2007 #10 Del Skrevet 4. mars 2007 David har tre faddere. Min bror og en venninne samt søsteren til mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleenex Skrevet 4. mars 2007 #11 Del Skrevet 4. mars 2007 Didrik har tre, min lillesøster, sambos storesøster og tvilling bror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 4. mars 2007 #12 Del Skrevet 4. mars 2007 2, min bror og mannens søster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #13 Del Skrevet 4. mars 2007 2, min onkel og hans tante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå