-carina- Skrevet 3. mars 2007 #1 Del Skrevet 3. mars 2007 Startet plutselig masse nye innlegg du nå... Prøver du å utfordre meg på innleggs-toppen, eller?? ;o) Hi, hi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #2 Del Skrevet 3. mars 2007 Hahahahahaha...tenkte jeg iallfall skulle komme meg inn på lista. Men, slår nok ikke deg, nei! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #3 Del Skrevet 3. mars 2007 Dette går jo ikke! Hvor tar du alt fra? Er du på de andre sidene og legger igjen og du eller? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 3. mars 2007 Litt av vitsene er sånt jeg finner på nettet, noe er sånt jeg får enten på mail eller sms... Selv om jeg sender litt sms-vitser, så får jeg så mye, har ikke råd til å sende alt videre på sms heller! ) Er ikke noe særlig inne på de andre sidene. Stort sett bare innom Småtroll for å mase etter juli-mammaer! ) Svarer en sjelden gang på innlegg på skravle og småtroll, men har sjelden tid til å være der så mye.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 3. mars 2007 #5 Del Skrevet 3. mars 2007 -carina-.......... du ligger jo på toppen på lista over å ha startet flest tråder du....hihi;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 3. mars 2007 Et STORT tegn på at jeg må få meg et liv!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 3. mars 2007 #7 Del Skrevet 3. mars 2007 hahaha....!!! jeg er flink til å lese jeg da... ikke så flink til å starte tråder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå