Gå til innhold

jenter hvor trøtte er det på en skala fra 1-10hihi


fruen81 med mirakel i magen

Anbefalte innlegg

jeg kan bare sove og sove er ca 7 uker, alderi i mitt liv vært sååå trøtt før.

så her er skalaen 10 hele døgnet, håper det avtar litt etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he..kjenner meg igjen. Har vært slik siden jeg var 3+3, er nå 6+1. Ofte legger jeg med 21.30 fordi jeg er helt utslitt og har vanskelig for å holde øynene åpne. En klar 10'er her, til stor frustrasjon for min samboer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

urk.. er alene med en liten gutt på 2 og gravid å trøtt så det holder om dagen.. Har mest lyst til å legge meg på sofaen å sove, etter at jr har fått frokost, men det går jo ikke.. Men var faktisk mere trøtt med jr enn denne, men den skal helt klart få en 9 på skalaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tihi godt vi er flere assa, som sagt jeg kunne sovet 24 t i døgnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10'er her.... gjeeeesp....

Var ikke så trøtt med førstemann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 her=) haha. jeg sover ca.3 timer om dagen, legger meg 22.30 og står opp 06.45.. sover like godt om natta=)

har aldri opplevd maken, men bedre det enn å vare kvalmen, det har jeg også slitt med, føler jeg må spy hele tiden=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Jeg har bare vært så trøtt en gang før, og det var da jeg var gravid med snulla!:P Da kunne jeg jo sove hele døgnet, men nå må jeg passe på snulla!:-/ Vet ikke hva jeg skal gjøre...har jo null energi, men MÅ liksom tvinge meg til å gjøre ting...håper det går over snart!

 

Er som regel 10, men 9,5 akkurat nå fordi jeg glor på dataskjermen og det kvikker meg opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. så du skulle ha en til? Ikke lenge siden du fikk nr en eller? Gartulerer masse, jeg er fortsatt ikke gravid...

 

Fikk litt sjokk nå, men innmari glad på dine vegne!

 

Har deg på MSN min...men vet ikke om du husker meg herfra...kan skrive RIGA på MSN min om du vil, så vet du hvem som skriver dette...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Skriv det ja, eller si hei på msn hvis du vet hvem jeg er der!

 

NEI!!! De tok vekk videoen!=( står det i nicket mitt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje en 5, så langt, jeg har alltid lagt meg tidlig, og nå sovner jeg sjelden senere enn 2230, men foreløpig ikke behov for å sove på dagtid.

 

Merker mest i helgene, at jeg blir forterer trøtt, men ingen katastråff enda, hehe, kan jo tenkes det blir værre. Er 5+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur kanskje jeg har mista deg men at du fortsatt har meg på din liste...skriver riga på msn min, så kan du jo snakke til meg når du er på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom sambo med frokost på sengen til meg... da var klokken 13,30... hehe, va gjør han ikke for å få meg våken:-) Så ja, har nok godt sovehjerte for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lå på en god 11'er de første ukene, men nå ligger jeg påen 8'er kanskje;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...